Ferrari 348 felger (7,5 + 9x17")

Anbefalte innlegg

Det ligger ann til at bilen disse skulle brukes på selges snarlig, så da blir også felgene til overs.

 

Et komplett sett med Ferrari 348 felger (produsert av Speedline i Italia). Disse er 7,5x17 ET49 foran og 9x17 ET68 bak, boltsirkel 5x108. Det som er greit med disse er at innpress er såpass høyt at man står veldig fritt til å tilpasse de til "normalt" innpress til andre biler ved å bestille custom adaptere. Retningsbestemte felger, så det er 4 ulike felger her.

 

IMG_5122_zpsa6ae400a.jpg

 

Grei stand, noen små merker her og der men ikke kantkjørte. Ene senterkoppen har litt sprikker i seg. Kan ta detaljbilder senere.

 

Pris: 4800kr. Har esker til de, så de kan antageligvis pakkes to og to og sendes med posten for ca 500kr.

 

Edit: Solgt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du disse vil kunne passe på en golf mk3 vr6 med riktige adaptere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil jeg absolutt tro, selv har jeg kjørt 8x17 ET30 på treergolfen min, og det som "manglet" der var litt lavere innpress bak pga smalere bakstilling enn forstilling. Disse bygger jo en halv tomme lenger ut (og inn) enn 8x17 bak, med rette spacerene tror jeg det vil bli rett så bra.

 

Denne har 9x17" bak med 215/40 dekk:

009.jpg

 

Disse vil vel passe på VR6, den er vel 5x100? http://www.42draftdesigns.com/VWAudi-5x100-5x108-Wheel-Adaptor-Set_p_433.html

 

Vet ikke om det er de billigste man finner, men iallfall hyggeligere pris enn 4x100->5x108 da disse er litt spesielle i utformingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

EDIT: Nissepris utløpt, tilbake til opprinnelig pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nyttårsbump!

 

Har fått med meg at felger ikke skal selges med tap, så da går man tilbake til opprinnelig (kost)pris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdaterer med noen detaljbilder:

Felg nr1

IMG_5355_zps79e2a231.jpg

Felg nr2

IMG_5354_zps36f17f41.jpg

Felg nr3

IMG_5353_zps9eb1a10e.jpg

Felg nr3 (striper i lakken, men ikke hakk i felgen)

IMG_5352_zps1b465195.jpg

Felg nr 4 (riper i lakken)

IMG_5351_zpsd64af653.jpg

Felg nr 4 (hakk på innsiden av eiken - tipper de har stroppet bil på henger og vært litt uforsiktige)

IMG_5357_zps349d2c69.jpg

 

ikke perfekte, men heller ikke så ille til å være ca 25 år gamle?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Er en kamerat som er interessert i Ferrari felgene dine.

 

Hva er telefonnummeret ditt?

Prøvde å sende PM men det ville du ikke ha:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse ligger her ennå, da kjøper ennå ikke har betalt for dem. Så disse kan nok anses som til salgs fremdeles om noen føler for litt Ferrari kos til bilen sin :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse tror jeg hadde blitt digg på min -90 passat sedan :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp med seg :)

 

4000kr, og kan antageligvis ordne gratis frakt distansen Stord - Østfold over fjellet (altså E134 gjennom telemark via drammen/drøbak og nedover mot Sarpsborg) da de kan "sitte på" i lastebil på den ruta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står fremdeles i eskene sine her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.