Anbefalte innlegg

400,-

 

47465513

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du til våler neste helg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner du noen som skal opp som du kunne sendt den med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du skal til våler å kommer fra sandnes kjører du nesten utenfor dørstokken min.. iallefall ifølge 1881.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal innom moss å hente noe der også så hadde håpt ikke så voldsomt avstikker, kjører jeg fortsatt forbi? Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ifølge 1881 iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvor dørstokken din er, men lillestrøm er jo et lite stykke fra hovedveien hvis det er der du bor? Kommer ikke no annet enn veien opp på det kartet. Har du mulighet til å møte meg ute ved hovedveien i så fall?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du ser på linken jeg la inn så har du ruta der. innom eidsvoll hvor jeg bor. la inn eidsvoll sentrum men hus adressen er bårliåsvegen 3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt med jeg har øynene med meg. Hehe.. Hvis jeg ikke havner midt i rush er det fare for jeg stikker innom, men du er vell kanskje på jobb?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken dag blir dette? ca kl?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag, regner med å være i moss kl. 13-14 sikkert. Usikker når jeg kjører derfra, men sikkert en time etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kl 15.00 er jeg litt mellom 2 adresser. men begge er 15min fra hverandre. så send en sms eller ring når du nærmer deg. greit å vite i dag om du kommer eller ikke så jeg slipper å legge olja i bilen. 47465513

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.