Noen som kjører i Hortensområdet i nær fremtid?

Anbefalte innlegg

Hei hopp!

 

 

Jeg har en eske med årets kalendre og et av våre medlemmer, Muhamed, vil gjerne ha en ekstra.

 

Jeg skal ikke til Tønsberg med det første, er det noen som kunne tatt med seg et par og overlevert dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snart lokallagstreff igjen, er du forbi Skoppum eller hos oss før det, så kan jeg i hvertfall ta med dit!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Kan jeg ikke bare møte deg et sted i horten på søndag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

svaret er noe dritt..............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

svaret er noe dritt..............

 

Han har vel ikke lagt merke til ditt forrige innlegg da?

En ide kunne da være å sende ham en PM eller å ha dialog på epost slik dere har hatt, fremfor å prøve et surt innlegg i den samme tråden som han ikke svarte i sist?

 

Forøvrig ser jeg at han fra medlemsservice svarte deg et par timer før du kom med dette innlegget ;)

 

Hvis dere ikke klarer å møtes fysisk slik han foreslår så tilbyr han også at vi sender pr post. :)

Så det er bare å svare på den eposten du har fått fra medlemsservice, så ordner det seg nok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Steinar skriver så har jeg rett og slett ikke sett denne posten. Jeg var heller ikke i nærheten av Vestfold forrige helg.

Jeg sendte deg en epost et par timer før du skrev ditt innlegg her på forumet hvor jeg har listet opp et par alternativer.

 

Forøvrig ville jeg forsøkt med å Q-tip og litt teknisk alkohol for å rense hva enn som er sølt under punktum-knappen din (dritt?) for den er det visst noe treghet i

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok

den er grei

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har nå fått kalendere og jeg jobber jo midt i Tbg sentrum. Kan jeg f. eks legge igjen til deg på jobben din når jeg kjører forbi, Muhamed?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei:)

Ja takk

Hvor jobber du så kan jeg godt komme innom

Mvh

Muhamed

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei:)

Ja takk

Hvor jobber du så kan jeg godt komme innom

Mvh

Muhamed

 

Jeg jobber i Storgaten, men er ikke så ofte på kontoret (hjemmeknt eller ute i kundebesøk). Er innom Tbg tirsdag formiddag og kan legge igjen kalender på jobben hos deg, kanskje? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja hvis du legge det igjen på coop xtra tbg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe problem! Det gjør jeg med glede! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempeservice, Anne-Brit! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ekstraservice? Det er Anne-Brit, det! :P

(PS: Humor kun for dere som er over 30..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen takk:)

 

Kalender levert på 1 stk arbeidsplass hos en snill dame med blomstervogn: skulle legges i posthyllen din! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.