Boltdimensjon og senterkoppdiameter BBS Speedline?

Anbefalte innlegg

Såvidt jeg har funnet ut, er boltene M7x24, men kan noen bekrefte dette? Og størrelsen på senterkoppene, har noen mål på disse? Vanskelig å komme til med skyvelær, men ser ut til at det kan være rundt 56mm. Lyst på andre senterkopper enn de originale, og BBS har brukt 56mm på mange andre felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder senterkoppene så er de 56mm ja, men de har en større ytre diameter enn vanlig. Jeg prøvde å leite opp til mine, men fant ingenting som passet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde du noen originale BBS 56mm da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, kan ta noen mål av de orginale senterkoppene i helga om du ønsker detaljerte mål?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det hadde vært kjempefint. Mål diamteren på selve senterkoppen og på klipsene man fester de fast med. Er det noen andre ting som er logiske å måle, så er det fint om du gjør dette også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du sjekket ut dette, Simen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Målene under er tatt fra senterkopp med delenummer 4B0 601 170 A

Ytterdiameter: 69mm

Indre diameter klips: 56mm

Ytre diameter klips: 59mm

Dybde fra anleggsflate mot klipsfeste: 4mm

 

Det går å finne flere alternativer ved å søke på delenummeret uten 4B0 også, så finner du mer informasjon :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra, takk så meget: ja :

 

Skal søke litt nå, og håpe jeg kommer over en senterkopp så jeg får testet før jeg kjøper helt nye:) Mulig jeg bare kjøper noe billig fra Ebay.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og der brast "drømmen" min:

DSC04991.jpg

 

DSC04989.jpg

 

:(

 

Da må jeg kjøpe originale og heller modde disse litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk for to sett av disse istedenfor, et sett for et eventuelt salg og et sett for å mekke noe custom saker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.