Velkommen til klubbkveld hos BILXTRA TØNSBERG torsdag 9. april kl. 17-20!

Anbefalte innlegg

har du noen bilder fra i går bjørn erik

 

Jeg har allerede mast.... Men slik det ser ut nå, velger han sjampis, reker og hjemmebakt loff i øyeblikket, gitt! : eek :

Men, hva vet vel jeg? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Hadde det baki bilen sammen med kalendre, skiltplater og klistremerker.. :P

Kan sende med Rune til uka hvis jeg husker det!

 

Kan du ikke sende med alt? Si til rune hva jeg skylder, så kan jeg sende med penger eller ta med på neste pizza treff! Trenger alt egentlig, skilta mine er de gamle skilta. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av alle rene, pene og blanke biler, Mathias..... Du tar kaka! : rock :

Og jeg tipper det ble mer vask vel hjemme i går etter shoppingen å dømme, eller? ;)

 

Håper vi sees igjen om ikke lenge!

 

Jo takk for det, koselig og høre! Morro og kunne vise frem bilen på en slik vårmønstring for lokallaget.

Dere gjorde en god jobb med treffet, mer vasking har det ikke blitt enda men gjett om det blir! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anngående lokallagstreffene, så lurte jeg på om det var andre steder dere har treff. Jeg sliter med rullestolen ved ingangen til peppes. På sommers tid går det greit på utsiden bak, men på vinter halvåret kommer jeg ikke inn. Så hadde vært ålreit og komme mer på treffene :) Så det er grunnen tl at jeg ikke har vært og se på lokallagstreffene i vinter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anngående lokallagstreffene, så lurte jeg på om det var andre steder dere har treff. Jeg sliter med rullestolen ved ingangen til peppes. På sommers tid går det greit på utsiden bak, men på vinter halvåret kommer jeg ikke inn. Så hadde vært ålreit og komme mer på treffene :) Så det er grunnen tl at jeg ikke har vært og se på lokallagstreffene i vinter.

 

Ja.. Vi så vel at den var litt lei, ja. Dette må vi absolutt vurdere!

 

Vi har holdt til i Tønsberg for å være 'midt i vestfold', og har av 'gammel vane' hengt på Peppes. Utenom pizzatreffene har det vært turer til gokartbanen (ofte med grilling der) i Andebu og vi har hatt vårmønstring flere ganger ved Bilmuseet i Horten, så noe skjer andre steder enn Peppes. Men pizzatreffene på Peppes har fungert som 'månedens treff' for å ha en til dels fast lokasjon.

 

Har du noe forslag, så er vi lutter øre, det er jo ikke så lett for oss uten hjul å se alle utfordringer! Er det noe sted du vet funker ekstra bra, så si ifra!

Vi har med hell vært på Pizzanini i Horten tidligere, der er det også stor gratis parkering rett bak.

Det er forøvrig bestilt utebord på Peppes Juni, Juli og August, så kan du i hvertfall komme dit da! :) (Så får vi se hva vi kan få til etter hvert!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en fin aften!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja.. Vi så vel at den var litt lei, ja. Dette må vi absolutt vurdere!

 

Vi har holdt til i Tønsberg for å være 'midt i vestfold', og har av 'gammel vane' hengt på Peppes. Utenom pizzatreffene har det vært turer til gokartbanen (ofte med grilling der) i Andebu og vi har hatt vårmønstring flere ganger ved Bilmuseet i Horten, så noe skjer andre steder enn Peppes. Men pizzatreffene på Peppes har fungert som 'månedens treff' for å ha en til dels fast lokasjon.

 

Har du noe forslag, så er vi lutter øre, det er jo ikke så lett for oss uten hjul å se alle utfordringer! Er det noe sted du vet funker ekstra bra, så si ifra!

Vi har med hell vært på Pizzanini i Horten tidligere, der er det også stor gratis parkering rett bak.

Det er forøvrig bestilt utebord på Peppes Juni, Juli og August, så kan du i hvertfall komme dit da! :) (Så får vi se hva vi kan få til etter hvert!)

 

ja det er supert;)det går jo fint på sommeren, og komme inn bak der på peppes.Det hørtes bra ut vettu;) vet at jeg kommer inn på dolly dimple i tønsberg på brygga.de månedene uten om juni,juli og august, det er vertfall et forslag jeg vet om.;) koselig og kunne møtte opp på pizza treffene. var hyggelig i fjor, det setter jeg pris på at dere vil legge til rette.;) vi ses sikkert på SpringMeet 2015;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dollys er borte, dessverre! Men vi skal nok få til noe!

 

Noen bilder fra treffet følger, jeg har spart de beste til en overraskelse jeg håper kommer! :P

 

IMG_7710_zps1tvc2tqj.jpg

IMG_7707_zpshgsvrfah.jpg

IMG_7705_zpsw0lt1t80.jpg

IMG_7704_zpsqsodmnoc.jpg

IMG_7698_zpszohqtzbq.jpg

IMG_7696_zps5nagqieu.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_6743_zpstinfg7fg.jpg

IMG_6742_zpsn6vcx61h.jpg

IMG_7689_zpsp6mpg4lg.jpg

IMG_6741_zps0yxzil1f.jpg

IMG_6738_zpshe0fggai.jpg

IMG_6737_zpsfnpb1mp6.jpg

Ser ut som det er mye som skjer under panseret på golfer.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er supert;)det går jo fint på sommeren, og komme inn bak der på peppes.Det hørtes bra ut vettu;) vet at jeg kommer inn på dolly dimple i tønsberg på brygga.de månedene uten om juni,juli og august, det er vertfall et forslag jeg vet om.;) koselig og kunne møtte opp på pizza treffene. var hyggelig i fjor, det setter jeg pris på at dere vil legge til rette.;) vi ses sikkert på SpringMeet 2015;)

 

Ja, BE jobbet inn en fin avtale med Dolly i Tbg - dessverre gikk de konkurs så det ble aldri noe besøk der for klubben sin del..... Vet ikke hva/om noe nytt har åpnet opp der.

Det er jo ikke bare lett med "Norges eldste by" - da er det mye trapper, smale dører og gammelt verneverdig "ræl".

Vi får nyte utesesongen mens vi diskuterer et alternativ som passer alle! Så, jeg oppfordrer alle som har gode idéer og forslag til å komme med dem! Vi er en klubb for alle og da er det viktig at alle uten problemer kan komme inn på treff! :)

 

Hmfr, tørr våge å tippe at T5'en skinner som selve solen, lørdag?! ;) Skal se om ikke jeg får pisket pussenissen min rundt på Fru My, og! Hehe

Vi sees! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja vel det viste jeg ikke. Kjipt at det gikk konkurs. det så jo ut som det gikk bra en stund for Dolly på brygga. Tønsberg er ikke den letteste byen med rullestol,har blitt litt bedre. Peppes i horten da er det en mulighet?

 

var planen det;)hehe, ble full bilvask på mandag da. så nå skinner t5 en:) klar for treff.

sees

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja vel det viste jeg ikke. Kjipt at det gikk konkurs. det så jo ut som det gikk bra en stund for Dolly på brygga. Tønsberg er ikke den letteste byen med rullestol,har blitt litt bedre. Peppes i horten da er det en mulighet?

 

var planen det;)hehe, ble full bilvask på mandag da. så nå skinner t5 en:) klar for treff.

sees

 

Veldig bra forslag, Mathias, med Peppes i Horten! Jeg skal ta det videre med vår lokallagsleder, så får vi se hva høsten bringer! ;)

 

Her må nok Fru My i badebalja enda én gang da noen fugler har tømt mageinnholdet mens de fløy forbi... Supert! : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.