Audi S4/RS4 B5 selges eller byttes! STRØKEN!

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge s4'n til fordel for bolig. Bilen gjøres ferdig før eventuelt salg. Må ikke selge, så selges kun om jeg får et vettugt bud. Kan ikke sammenliknes med en "vanlig" s4 på noen måte. Så og si alt er rs4 på bilen.

 

Rs4 fangere

Rs4 dører

Rs4 skjermer

Rs4 bakluke

Rs4 ratt

Rs4 grill

Rs4 innstegslister

Rs4 speil

Rs4 bose/navi+

Rs4 interiør i svart skinn ink Carbon og svart taktrekk

Rs4 Sportec eksos

Facelift baklamper

Facelift panser

Facelift midtkonsoll

Spax coilovers

9,5x19 ET30 MTM Bimoto lakkert i daytona grå

Bilen er restaurert og lakkert i sepang blå med grovere sølv samt mellomslipt og ripefri klarlakk på toppen

Mye detaljer utvendig lakkert blank svart

Detaljer lakkert svart og rødt i motorrom

++++++

 

Bilen renses, poleres og behandles med den nye modesta glasscoatingen hos Brynildsen Autospa før eventuelt salg.

 

 

Selges ikke under 200 000kr.

 

Link til tråd:

http://forum.vacn.no/showthread.php?267516-Audi-s4-rs4-b5

 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ikke selge smykket! :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan eventuelt ta kurant A4 b7 til rundt 100k i innbytte. Må være 2.0 tdi eller 2.0 turbo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått et par henvendelser på bilen. Fikk spørsmål om når den er ferdig, og den er neppe klar før om et par mndr. Skal prøve å få sammen resten av Ledningsnett på fredag og da kan interiøret settes sammen.

 

Stasjonsvogn i innbytte vurderes, helst med litt motor og helst ikke noe særlig over 100 000kr.

Interessante biler er;

 

Rs2

S2 avant

S4 b5

S6 c4 2,2 manuell 96-97 mod

A4 b7 2.0tdi og 2.0t

 

Gjør ikke noe om den ikke er strøken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å selge som den står for 185 000kr! Kun små ting igjen, men tiden løper ifra meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal gjøre ferdig noe elektrisk. Men montering av midtkonsoll, understell og noe lakkering. Lakkeringen fikser jeg selvfølgelig før salg. Høyre forskjerm bør byttes da denne er valset av tidligere eier og dermed har ikke lockari skjermen noe å hvile på. Jeg kan lakkere eventuell ny skjerm gratis om kjøper skaffer skjerm. Ellers er det noe montering i bakluka, men regner med at dette blir fikset av meg før salg da det er fort gjort så fort jeg får kodet soft touch knappene. Trenger også en overgang mellom downpipes og cat-back da det er rs4 dim på cat-back.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan byttes mot annen bil eller annen bil pluss mellomlegg. Kom med forslag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytte kan som sagt være av interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne legges ut på finn om kort tid:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde den bare vært ferdig.. Har ingen sted å stå :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde den bare vært ferdig.. Har ingen sted å stå :/

 

Bare å sette den på vinterlagring så lenge det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøres på vinterlagring og vil ikke bli tilgjengelig før ved påsketider, så om du vil handle, må du være rask! Kan som sagt byttes i det meste, både gjevnt bytte og bytte i rimeligere bil pluss mellomlegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye gjenstår på denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye gjenstår på denne?

 

Hei Thomas.

 

Det står litt lenger opp på siden, skrevet 15.09.15. Idag skal vi gjøre ferdig det som har vært hindringen med det elektriske hele tiden, så da kan jeg få gjort den ferdig innvendig på relativt kort tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne er nå satt på lagring for vinteren, så ser ikke lyset før i april.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen penger som brenner i lomma... Når tar du den ut og klargjør for salg? Den gamle S6/C4'n min er ganske klar for å oppgraderes. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen penger som brenner i lomma... Når tar du den ut og klargjør for salg? Den gamle S6/C4'n min er ganske klar for å oppgraderes. :)

 

Hei. Ikke vært her inne på en god stund nå. Vet ikke helt når bilen blir klar, men om noen er interessert, stresser jeg mer for å få den helt sammen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kryper denne straks ut av vinterlagring. Om noen vil spare noen tusen på å sette sammen det siste selv, er den fortsatt tilgjengelig for 185000kr som den står, eventuelt bytte i bil med tilsvarende verdi eller rimeligere bil pluss penger i mellom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kryper denne straks ut av vinterlagring. Om noen vil spare noen tusen på å sette sammen det siste selv, er den fortsatt tilgjengelig for 185000kr som den står, eventuelt bytte i bil med tilsvarende verdi eller rimeligere bil pluss penger i mellom.

 

Bare jeg får salg på A3 en, så har du nok en kjøper :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan byttes i s2 eller rs2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har en s2 eller rs2 de kunne tenke seg å bytte bort? Eventuelt noe annet moro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.