Hovedtreff Vålerbanen 5-7 juni 2015

Anbefalte innlegg

Da er det straks duket for hovedtreff på Vålerbanen, denne gang 5-7 juni.

 

Informasjon og program kan du lese på vår webside her:

 

Artikkel om treffet på vacn.no

 

Forhåndspåmelding banekjøring kan du gjøre i denne tråden:

 

Tråd for forhåndspåmelding banekjøring.

 

Forhåndspåmelding utstilling gjør du her:

Tråd for forhåndspåmelding utstilling.

 

Denne tråden er opprettet for spørsmål og diskusjon rundt treffet.

 

Vi ses!

 

bane-840-bredde.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting eg stusset på burde ikke forkjellen i prisen for 3 dager kjøring for medlem og ikke medlem vært like mye som et medlemskap koster?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting eg stusset på burde ikke forkjellen i prisen for 3 dager kjøring for medlem og ikke medlem vært like mye som et medlemskap koster?

Du har helt rett, rett og slett en typo. Rettet nå. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står tidlig i artikkelen:

 

"For lisensierte biler:

Både fører og passasjer skal ha fullt FIA-godkjent kjørebekledning, dette innbefatter hjelm, kjøredress, sko, hansker og sokker."

 

og så står det senere:

 

"Krav om kjøredress på både fører og passasjer (Ikke krav om FIA godkjent dress)"

 

Hva er egentlig reglene for en bil som ikke har lisens, men som havner i lisenskategorien pga bur/stol/belter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må biler i vei klassen faktisk ha skilt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er mulighetene for Harry handel ifra Våler? For oss som ikke er så ofte på østlandet så er det greit og få med seg litt svenske priser hvis mulig! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går vel ca 1,5t fra Våler til Charlottenberg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er der åpent der på søndagene og? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg skulle og likt å handle litt, men spørs om eg gidder/ har tid 1,5 t kver vei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er der åpent der på søndagene og? ;)

 

Sverige har åpent alle dager :) Bare litt redusert åpningstider. 51 minutter til Svinesund fra Våler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står tidlig i artikkelen:

 

"For lisensierte biler:

Både fører og passasjer skal ha fullt FIA-godkjent kjørebekledning, dette innbefatter hjelm, kjøredress, sko, hansker og sokker."

 

og så står det senere:

 

"Krav om kjøredress på både fører og passasjer (Ikke krav om FIA godkjent dress)"

 

Hva er egentlig reglene for en bil som ikke har lisens, men som havner i lisenskategorien pga bur/stol/belter?

 

 

For å få lov til å snakke litt "fritt" Dette er en "gjenganger".... Det annonseres ganske strenge krav, som "skremmer" noen fra å stille, fordi de mangler diverse utstyr... Men møter man opp, og følger litt med, kan man legge merke til diverse "avvik" mtp utstyr som blir brukt.

Jeg skal ikke forsvare det ene eller andre...

 

Men jeg kan si at som en snart "middel aldrene" småbarnsfar. Har jeg blitt for gla i liv og helse til å ta noen unødvendige sjanser rundt dette med sikkerhet. Nesten hvert eneste treff er det et eller flere mindre branntilløp i biler, og en bil på taket.

Har selv sett henda til en som hadde en liten brann i en DYR bil som han prøvde å slukke..uten å ha på seg anbefalte hansker / heldekkende....

Har man kledd seg brannsikert, og med en skikkelig hjelm,

skikkelige stoler, seler og minst halvbur (ivertfall om man har en bil som går litt fortere en std, Så har man ivertfall gjort det man kan for å gjøre skadene minst mulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står tidlig i artikkelen:

 

"For lisensierte biler:

Både fører og passasjer skal ha fullt FIA-godkjent kjørebekledning, dette innbefatter hjelm, kjøredress, sko, hansker og sokker."

 

og så står det senere:

 

"Krav om kjøredress på både fører og passasjer (Ikke krav om FIA godkjent dress)"

 

Hva er egentlig reglene for en bil som ikke har lisens, men som havner i lisenskategorien pga bur/stol/belter?

 

Selvfølgelig en typo, endrer det nå.

 

Det skal stå at vi anbefaler det, men at det ikke er et krav.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sverige har åpent alle dager :) Bare litt redusert åpningstider. 51 minutter til Svinesund fra Våler.

 

Vi skal til Våler i Solør, ikke i Østfold ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal til Våler i Solør, ikke i Østfold ;)

 

Sett sånn.. Jeg var nok litt trøtt i dag tidlig :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett sånn.. Jeg var nok litt trøtt i dag tidlig :D

 

Bare følg etter meg du, så går det nok bra. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det slutt på VACS?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kan svare på dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det info om hvilke forhandlere som kommer til å ha stand på treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det info om hvilke forhandlere som kommer til å ha stand på treffet?

 

Håper noen av oss har det.

Vi har forsøkt å dele opp mange av oppgavene, men akkurat denne fant jeg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACCS ligger ikke i skjema pr i dag siden det ikke ble kjørt noe runde på Vintertreff. En annen grunn var når vi hadde sist styremøte var det MYE støy rundt Trackday og NBF. Om interessen for VACCS er stor blant klubbens medlemmer er det nå muligheter for at vi kan kjøre dette som tidligere.

 

Vi kan lage egne påmeldingskjema for Vålertreffet som dere skriver på i sekretariatet, men det må vær et minimum antall påmeldte før vi kjører VACCS.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Im down for vaccs :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg dessverre ikke anledning til å kjøre på banen dette treffet :( Så jeg har vel slik sett ikke stemmerett... men ellers syntes jeg Vacs kjøringa var et gøyalt tilltak, som jeg håper er der på høst treffet :)

 

Men håper jeg kommer fra på søndag slik at jeg får stillt ut ur Quattro da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen trenger dekk, må det bestilles senest onsdag. Jeg kommer med dekkmaskin, men p.g.a plass må dekk forhåndsbestilles. Ring eller sms 92011444 eller mail til post (@) Sorhaugservice.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange er det ventet nedover? :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.