Hva skjer med vacn sitt hovedtreff?

Anbefalte innlegg

Har vært på hovedtreffene på våler iallefall si siste 10 årene ca. Og det blir bare mindre og mindre oppmøte. Hva skjer? Hvorfor svikter så mange av våre medlemmer? Hva er vel viktigere enn å støtte klubben og andre medlemmer som ønsker et treff med mye biler og folk.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye kjipe folk der ute og så prisene på banekjøringa skremmer nok desverre en del. Eg syns prisene er greie.

Var det så dårlig oppmøte da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite biler på banekjøringa. Og generelt mindre biler totalt. Synes det blir mindre og mindre hvert år. Ikke så heldig med været i går. Men i dag har det vært bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ble også noe skuffet, jeg var der bare I dag (søndag) så kan ikke si noe om de andre dagene, men det var ikke noe kjempe oppmøte syntes jeg vertfall.

Var rundt 50 biler totalt på utstillingen, og kanskje 15-20 på banekjøringen gjenom hele dagen.

Vet ikke hvor mange det "pleier å være" men på rudskogen treffene har det vertfall vert en del flere biler og folk har jeg intrykk av.

Men uansett veldig ryddig og bra gjennomført treff med mye fine biler å se på, mye morsomt og nytt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med trådstarter, det blir mindre og mindre interesse rundt treffet for hvert år som går.

Man merker det bare i forkant også, hvor laber interessen for forhåndspåmelding er.

Synd det er blitt slik, men vanskelig å sette fingeren på hva som må gjøres.

Registrerer også at folk blir hjemme fra dagsturen pga ei dårlig værmelding. Om litt regn stopper en for å se på raske/fine VAG biler, so be it

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde det hyggelig på Våler i dag, men kunne nok vært flere der. Angrer ikke jeg tok turen. Synd hvis trenden er at folk ikke kommer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan si for min egen del at grunnen til at jeg ikke reiste i år er at jeg ikke fikk fri fra jobb, jeg har turnusjobb med annenhver helg. Jeg vet at dette var tilfellet også for flere andre i lokallaget, de kunne ikke reise pga jobb og andre forpliktelser.

 

Jeg skal prøve å få til Rudskogen, men den helgen er også min jobbehelg egentlig... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet begynner på fredagen, ikke søndag!

Jeg synes det var mange folk i år, også på campen.

Det var nok endel som reiste i går pga været å mange reiser tidlig søndag pga lang kjøre vei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært der hele helga, og hatt et kjempetreff! Bra med biler på kjøringa både fredag og lørdag, selv om det ble litt glatt på lørdag med regnvær.

 

Reagerer litt på den delen av klubben som bare kommer rett før utstillinga, og gnukker bila sine blanke, og reiser att med en gang premieutdelinga er ferdig. Er det bare premie som er intressant?

 

De som kun kommer på søndag, og forventer mye biler på kjøringa, blir uansett skuffet. Da det er mange som har langt å kjøre, og de må uansett reise tidlig. Ønsker du å se banekjøring så får du komme fredag eller lørdag.

 

Skryt til styret for bra avholdt treff. [emoji3]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet begynner på fredagen, ikke søndag!

Jeg synes det var mange folk i år, også på campen.

Det var nok endel som reiste i går pga været å mange reiser tidlig søndag pga lang kjøre vei.

 

Treffet begynte på fredag ja, men for min egen del og sikkert mange andres del er det utstillingen av mye fine biler som er interessant for en del folk vill jeg tro.

Det er spennende med banekjøring, men ikke så spennende å se på for min del at jeg ønsker å sitte der i to dager å se på biler snerre rundt på banen.

Jeg tror nok også at mange dro hjem tidlig på søndagen, jeg så flere biler på vei hjemover når jeg ankom stedet i dag rundt 11-12 tiden.

Det er jo folk her som har mange timer kjøring til våler (respekt til de som drar så langt: ja :)) så om du da skal få med deg utstillingen og premieutdelingen er du jo ikke ferdig der før klokken 15.00 å med en del timer kjøring og jobb dagen etterpå blir tiden knapp.

Et kanskje hjelpende alternativ er jo å ha utstillingen på lørdag, men da er det vell stor fare for at det er fåtall der på søndagen noe som også er dumt selvfølgelig.

 

Uansett, skryt for et bra og gjennomført treff med veldig mange og gode premier.

: ja :: ja : fra min side til gjennomføringen av treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er en av de som kjapt pakket og dro rett etter premiene, da jeg ikke gadd å pløye drittværet med urquattro. Møtte på det uansett dog...

Nå er vel enkelte på Bug Run, været var svært uforutsigbart, og folk har vel forskjellige hensyn. Uansett synes jeg Våler er og blir det hyggeligste treffet fremfor Rudskogen. Jeg vet ikke om alle ser likt på det, men jeg selv synes litt av "spenningen" forsvinner med så mye informasjon og bilder som finnes på forum og digitale kanaler.

 

MEN, innimellom finner man ting å betrakte som er fascinerende og kjekt, det er jo bra å teamet seg. :)

 

 

En ting jeg stusset på var dog at premiering for andre merker gikk til ikke-VAG. Forstod jeg det rett?

 

hadde det hyggelig på Våler i dag, men kunne nok vært flere der. Angrer ikke jeg tok turen. Synd hvis trenden er at folk ikke kommer..

Moro å se plus'en, så ut som i sitt rette element på E6! Det var jo bare såvidt jeg rakk å ta av til møtepunktet på Skedsmo. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg snakket ikke bare om denne helga, men er noe jeg har observert over flere år. Blir mindre og mindre oppmøte. Og som sagt lenger opp her, så virker det som folk bare kommer for å stille ut, for så å dra hjem igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg snakket ikke bare om denne helga, men er noe jeg har observert over flere år. Blir mindre og mindre oppmøte.

 

En annen ting som må nevnes, og det er noe som har skjedd ganske mange år på rad, det er at VACN skal ha sitt hovedtreff samme helgen som BugRun. Det er ingen tvil om at dette er lite fordelaktig for VACN sin del. Hvorfor skjer dette hvert år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En annen ting som må nevnes, og det er noe som har skjedd ganske mange år på rad, det er at VACN skal ha sitt hovedtreff samme helgen som BugRun. Det er ingen tvil om at dette er lite fordelaktig for VACN sin del. Hvorfor skjer dette hvert år?

 

det er da bana er ledig / billig pris på bana?

 

jeg skal ikke si noe. har ikke vært på vacn treff siden 06 eller noe. og sikkert 60 år til neste gang jeg skal i vegen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var litt dårlig oppmøte i år ja, vi kom på fredag, og ingen av de vi har pleid å være med på campen møtte i år, noen hadde solgt bilen, noen hadde motorproblemer og noen gadd rett og slett ikke campe i pøs regn (som det var meldt)

Men vi hadde det gøy vi, ble kjent med endel nye folk og fikk sett mye banekjøring:)

som sagt, bug run tar nok et godt jafs av folkemengden, samt var det flere andre store arrangemanger denne helgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er en av de som var med på det meste før, men som knapt nok får vært med på noe som helst nå. To unger på 3 år og 9 mnd, hus fra 1920, ny jobb og et ønske om å ikke ende opp med separasjon gjør at mesteparten av ledigtida brukes hjemme. Nå skulle jeg riktignok dra til Våler denne helga, men på fredag ble guttungen dårligere og da er det ikke bare å kjøre sin egen egotripp.

 

Når jeg er på trefff koser jeg meg med den utvidede, store klikken fra store deler av landet og stort sett er det alltid noen man kan slarve/mimre med i timevis på campen over ei ujevnt svidd ostepølse og en Lundis: ja :. Jeg kommer sterkere tilbake seinere:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes egentlig oppmøte og antall biler på banen var bra jeg, vi var 4 i følge med 2 biler på banen og hadde en helt topp helg. Hadde egentlig tenkt å kjøre 3 dager, men bestemte oss etter å ha sjekket værmeldingen på fredag kveld at vi droppa søndagen, hadde uansett bare blitt 2 heat og hjem i 15 tida da vi har 4-4,5 time å kjøre, familie hjemme og jobb mandag morgen.

Lå på campinghytte i Flisa, neste år prøver vi å få tak i vogn eller bobil og bor ved banen er liksom litt av sjarmen det: smil : (telt utgår)

 

Rudskogen blir det 3 dager på og camp ved banen, det er garantert!: rock :

 

Takk til alle frivillige, som stiller opp, for ett flott treff!:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et kjempebra treff! Syntes det var bra med folk fredag og lørdag :)

Supert med bane 3 for sladding og breisladdkonkurranse selv om jeg ikke fikk deltatt pga problemer akkurat da :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er en av de som kommer på søndag og gnikker på bilen for så å dra når premieringen er ferdig. Dette pga at det er utstilling som interesserer meg mer enn banekjøring og at jeg sjeldent har tid til å være der en hel helg.

 

Grunnen til lavt oppmøte tror jeg har endel med at det alltid kræsjer med bugrun og at jeg føler klubben ikke prøver hardt nok med å få folk dit. Hadde man gjort mere ut av annonsering. hjelper ikke å skrive masse her inne på forumet om treffet når mange av medlemmene sjeldent er her inne. Bruk Facebook mer. Eller så finnes det flere og flere treff som ikke er merkerelatert som folk kanskje heller drar på da man blir lei av å se de samme bilene om og om igjen. Jeg kommer mest for å prate med kjentfolk, men siden fler og fler av de har gått over til andre merker så blir det mindre kjentfolk også.

 

Tidene forandrer seg mens VACN har vært likt hele tiden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet begynte på fredag ja, men for min egen del og sikkert mange andres del er det utstillingen av mye fine biler som er interessant for en del folk vill jeg tro.

Det er spennende med banekjøring, men ikke så spennende å se på for min del at jeg ønsker å sitte der i to dager å se på biler snerre rundt på banen.

 

Hadde de med fine/utstillings biler møtt opp på fredag/lørdag også hadde man jo kunnet se på de hele helga........ :)

 

Var litt regn på lørdag, men fredagen var en knalldag med fint vær og rekordstort oppmøte til banekjøringen(til fredag å være) så hadde de med utstillingsbiler stilt fredag og lørdag hadde det blitt mer som i "gamle" dager med biler overalt og full camp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et utrolig bra treff nok en gang!

 

Jeg er en av de som kjører langt (stavanger) og kjører ofte tidlig hjem søndag pga unger og jobb mandag. Er nok flere her inne som gjør det samme derfor føler jeg at søndagen blir det ofte litt mindre folk på.

 

Hvert år er jeg på treff, både med bil på bane eller bare bort for å kikke. Halve treffet for meg er å treffe igjen folka her inne som jeg ellers prater så mye med! Er da utrolig sosialt hver gang!

 

Så for meg er det godt med folk! Har ikke lagt merke til det har gått veldig ned. Trenger ikke 1000stk for å gjøre et bra treff.

 

For de som var der fredag og lørdag så var området rundt pit og den store plassen helt full med biler som kjørte på bane. Klart det hadde vært plass til flere, men synes ikke det var få.

 

Synd for de som ikke har mulighet til å være hele helgen eller ikke mer enn et par timer, vet det er mange som har lyst,

 

samt de som ikke har lyst eller gidder været mer enn et par timer.

 

Sistnevnte synes jeg ikke burde si noe ettersom de ikke får med mer enn 5% av treffet. Hva med å være lenger neste gang så er det plutselig en mer i stedet for å prate om de få timer dere var på en dag som for halvparten er hjemreisedag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var litt lite folk. Sannsynligvis på grunn av dårlig vær på lørdag. Og veteranbiltreff på søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye folk eller ei så hadde jeg en utrolig flott og gøyal helg! :) kanon treff med masse gøy og god stemning! Gleder meg allerede til neste treff! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig ingen planer om å dra opp, mest pga andre ting som har vært planlagt en stund. familiefeiring og lignende. Men klarte å lirke inn litt tid på lørdag. Var på plass ved 9.30 tiden og måtte dra ved 12:30. Angrer ikke.

 

Jeg skal prøve å komme på rudskogen værtfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne ha vært der, men måtte på sjøen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.