Hva skjer med vacn sitt hovedtreff?

Anbefalte innlegg

Jeg husker godt den tiden jeg også kunne tenke slik, det var tider det :)

Men nå for tiden er det ikke lett å komme unna når man har ektefelle, tre barn, uferdig hus og hage, campingvogn og spikertelt, turntreninger, fotballtreninger, foreldreutvalg, dugnader i barnehagen osv osv... Årene går i ett og det eneste jeg har fått tid til er å fylle opp garasjen med gamle biler som jeg håper å få begynne på en gang... Men bilinteressert er jeg like fullt og helt, det er bare det at jeg har gått fra kult og sportslig til 2013 Sharan :-/

Så for mange av oss her inne så er det ikke så lett å komme seg på treff som er langt borte, men "småtreff" lokalt burde man kanskje bli flinkere til å besøke når de blir gjennomført.

 

Jeg er i akkurat samme situasjonen som deg, men tenk litt annerledes på det. Det uferdige huset går ikke sin vei, det tar ikke skade av å vente et par dager. Kona og familien er også der når du kommer hjem igjen. Det samme er resten av livet ditt. Ta deg en frihelg, vær litt for deg selv for en stakket stund, selv om du kjører Sharan. Husk at det er personen som er medlem, ikke bilen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i akkurat samme situasjonen som deg, men tenk litt annerledes på det. Det uferdige huset går ikke sin vei, det tar ikke skade av å vente et par dager. Kona og familien er også der når du kommer hjem igjen. Det samme er resten av livet ditt. Ta deg en frihelg, vær litt for deg selv for en stakket stund, selv om du kjører Sharan. Husk at det er personen som er medlem, ikke bilen ;)

 

Vi er flere i denne situasjonen med tutte, to unger, katt,hund,hest,gammelt hus, fritidsaktiviteter osv som tar opp egentlig det meste av hver dag.

 

Gjennom en god del år med oppussing har jeg innsett at det er viktig med litt avbrekk innimellom.

 

Hvert år når treffdatoer kommer opp (som er i god tid før treffet for de som aldri finner det, samme plass hvert år) så booker jeg fri i helgene og sier pent i fra til madammen at de to helgene er mine. :)

 

Med mindre det er noe bryllup eller viktig som trumfer så skal det ekdtremt mye for st jeg ikke kjører en hel dag for å komme meg på treff. For en herlig gjeng å treffe år på år. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik som på treffet på Rudskogen i slutten av august, er det kun VAG biler som får kjøre, eller kan jeg ta med en kompis med en Ford Granada også?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta med så mange kompiser du vil. Alle merker får kjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker godt den tiden jeg også kunne tenke slik, det var tider det :)

Men nå for tiden er det ikke lett å komme unna når man har ektefelle, tre barn, uferdig hus og hage, campingvogn og spikertelt, turntreninger, fotballtreninger, foreldreutvalg, dugnader i barnehagen osv osv... Årene går i ett og det eneste jeg har fått tid til er å fylle opp garasjen med gamle biler som jeg håper å få begynne på en gang... Men bilinteressert er jeg like fullt og helt, det er bare det at jeg har gått fra kult og sportslig til 2013 Sharan :-/

Så for mange av oss her inne så er det ikke så lett å komme seg på treff som er langt borte, men "småtreff" lokalt burde man kanskje bli flinkere til å besøke når de blir gjennomført.

 

 

 

Jeg for min egen del er litt i samme sporet med hus og unger som krever sitt

 

Men etter et treff med klubbgutta er jeg ladet opp og fungerer bedre hjemme. Det er stort sett bare sykdom eller ofshorejobbing som kan holde meg vekke fra treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN treff blir eg nærmest jaget avgårde på av kjerringa!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen liker bane, noen liker utstilling og noen alt sammen. folk har ulike behov og interesser. Noen har kort vei, noen lengre. At folk ikke er der hele helga er lett å skjønne da behovet/lysten man har bestemmer det.

 

Selv kunne jeg tenkt meg kjøpe effekter som t-skjorter/genser/jakke men så ikke noe. Skal sies at jeg ikke spurte eller leitet spesielt men det kunne nok vært mer synlig i så fall om det fantes.

 

For min del en hyggelig opplevelse alt i alt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klær ligger i klubbshoppen. Er masse forskjellig der, så om hovedstyret skal ha med av sånt blir det fort masse klær og mye ekstra jobb for dem. Dette er ting som produseres og selges av en ekstern samarbeidspartner. Enkelte av jakkene koster opp mot 1500kr som da hovedstyret måtte lagt ut for så å håpe på å få solgt det slik att de hadde fått inn igjen pengene sine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klær ligger i klubbshoppen. Er masse forskjellig der, så om hovedstyret skal ha med av sånt blir det fort masse klær og mye ekstra jobb for dem. Dette er ting som produseres og selges av en ekstern samarbeidspartner. Enkelte av jakkene koster opp mot 1500kr som da hovedstyret måtte lagt ut for så å håpe på å få solgt det slik att de hadde fått inn igjen pengene sine.

 

man spør om hvordan treffet kan bli bedre. De som er den "eksterne parten" kunne kanskje møtt opp på treffet og hatt med seg diverse? Uten at klubben må betale masse.

Bare et forslag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig godt forslag Rune [emoji3]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange gode ideer her og dette vil være et samtalemne vi helt sikkert tar opp på neste styremøte i forkant av Rudskogen-treffet.

 

For å si litt om klubbshoppen, vår eksterne samarbeidspartner har "råemner" som gensere og annet materiell liggende på lager, når noen bestiller noe trykkes vår logo på artiklene, dette gjør at verken klubben eller medlemmene må kjøpe noe i forkant men betaler bare etter faktisk produsert materiale og bestillinger.

 

Småting som bånd, penner, klistremerker, drikkeflasker og skiltplater er standard-inventar i klubbhengeren så det stopper nok på at markedsføringen kan vi bli bedre på, det er jeg sikker på.

Når det gjelder varer utenom det, som capser, jakker, gensere og annet så er det fullt mulig å bli igjennom klubbshoppen, plukke seg ut noen varer og bestille dette slik at vi i hovedstyret kan ta med dette også kan du hente dette i klubbhengeren/sekretariatet.

Slik kan det enkelt løses.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det solgt mer klær nå som vi har klubbshoppen kontra før da det ble mer promotert på treff?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det solgt mer klær nå som vi har klubbshoppen kontra før da det ble mer promotert på treff?

 

Klubben tjener ingenting på varer fra klubbshopen.

Vi vurderte ett påslag i år, men når Aksess økte prisene sine 01.01 valgte vi å la vær.

 

Vi har noe statistikk og salget økte litegrann med ny logo og frislipp på farger.

 

Tror ikke vi kommer til å kjøpe inn masse klær og ha med på treff for eventuelt salg da det bare er heft og vi ikke tjener noe på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leser at det er flere her inne som klager på at tiden ikke strekker til for å komme seg på treff (noe jeg kjenner meg igjen i), samtidlig så er det flere som sier at alt var bedre før i tida.

 

De fleste av disse kommentarene kommer fra det jeg vil kalle godt voksne medlemmer som har vært i klubben i en årrekke, og som sansynlig kommer til å være medlem i mange år som kommer. Men når man snakker om 3000 oppmøtte på streetmeet på Lillestrøm på begynnelsen av 2000 tallet antar jeg at dette stort sett er unge bilintereserte som ikke har andre store forplikelser.

 

I denne sammenhengen blir jeg litt nysgjerrig på om klubben har noe statestikk på snittalder i klubben og om denne har økt de siste årene?

 

Har den det så er det kanskje mot den yngre gruppen potensielle medlemmer fokus må settes, det er tross alt disse som skal drive klubben videre i årene som kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I denne sammenhengen blir jeg litt nysgjerrig på om klubben har noe statestikk på snittalder i klubben og om denne har økt de siste årene?

 

Klubben har ingen statistikk som viser utviklingen over tid. Men her er status på aldersfordelingen i klubben for ca et år siden: http://forum.vacn.no/showthread.php?270657-Resultater-Spørreundersøkelse-Høsten-2014&highlight=sp%F8rreunders%F8kelse

 

Det er overraskende få helt unge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.