Sommerfest FREdag 3. juli på Peppes i Tønsberg kl. 19.00 NÅ MED REFERAT OG BILDER!

Anbefalte innlegg

Sommerfest!!!

 

summer-parties.jpg

 

Vestfold lokallag inviterer igjen alle medlemmer og følge til tradisjonell sommerfest, også denne gangen på Peppes Pizza i Tønsberg.

 

Dato: 3. juli (PS: Dette er en FREDAG, ikke torsdag som ellers)

Tid: 19.00

Antrekk: Ja, det kan være lurt.

Etter inntak av mat&drikke (frivillig) Kan Peppes' plassering midt i bryggeområdet i Norges sommerby nr.1 være bra utgangspunkt for en topp kveld, så møt opp med godt humør!

 

Håper å se mange nye og gamle medlemmer både med og uten følge!

 

 

PS: Si GJERNE fra i tråden om dere kommer (eller ikke)!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å ta en tur! Hvis det er flere fra Sandefjord / Larvik kan vi kjøre sammen hvis noen skulle være usikker på veien :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å komme hvis jeg rekker! Driver og flytter litt om dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får desvere ikke kommet . : mad :: bh : men for ta det igjen neste måne .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer. (kanskje med tog) : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også, kanskje! Hvis jeg får barnevakt [emoji28]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte greier! Er foreløpig meldt bra vær så dette blir knall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tør ikke love noenting, hektisk på jobben. Time will shåw

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en plan om å komme, håper det går i boks. Hatt lyst til det lenge, og med ny bil og snart ny kid, så er det nå eller ikke på ei stund : eek :

 

Får kanskje med meg en (fra regnværsbyen) som skal bosette seg i vestfold og er medlem i cluben. Kanskje en potensiell fast deltaker i lokallaget(?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yr melder 23°C og knallsol på Peppes (og brygga) i Tbg fredag aften - sleng dere på sommerens heteste treff! :glad:

Skal bli sjef med kald, skummende drikke med fine folk! :venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tør ikke love noenting, hektisk på jobben. Time will shåw

 

Vi krysser fingrene! Lenge siden vi har sett deg! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å komme hvis jeg rekker! Driver og flytter litt om dagen.

Oppdatering. Kommer meeeeeeeeest sannsynlig. :full:: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatering. Kommer meeeeeeeeest sannsynlig. :full:: vinke :

 

Gleder oss!!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir vi 2 stk herfra også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er barnevakt bekreftet, så jeg kommer! Men hvordan er det og ta med eldste datteren min her, da om hun ville være med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er barnevakt bekreftet, så jeg kommer! Men hvordan er det og ta med eldste datteren min her, da om hun ville være med?

 

Peppes er en familierestaurant, så det er nok ikke noe problem. Tidlig på kvelden er det ikke kjempeparty i bakgården, men det blir det senere utover. Hun må nok tåle å se at vi drikker øl og kanskje noen artige paraplydrinker. Og for noen av oss kan Peppes være starten (oppvarmingen) på det vi kaller "lysløypa" (bar til bar) på brygga i Tbg.

Etter hva jeg kan se av hvem som har meldt seg på, er det jammen bare hyggelige og skikkelige mennesker - men vi skal nok drikke litt, noen av oss.

En stund siden nå, men vi har nesten klart å bli kastet ut fra bakgården - sammen med servitøren - fordi vi lagde mye leven... : rock :

Så her er det nok far som kjenner sin datter som får ta en avgjørelse om han synes det er passende for henne, eller ei. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allright :) takk! Da får jeg se litt om jeg tar henne med eller ikke! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dukker nokk opp ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fremdeles plasser igjen ved bordet vårt på Peppes - ikke er det for sent å melde seg på (eller bare å møte opp), heller!

Solen skinner og tempen skal ligge på over 20°C i kveld, så her er det bare å komme seg ut i sommerkvelden! ;)

 

Vi sees, vel? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på vei jeg [emoji16]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en plan om å komme, håper det går i boks. Hatt lyst til det lenge, og med ny bil og snart ny kid, så er det nå eller ikke på ei stund : eek :

 

Får kanskje med meg en (fra regnværsbyen) som skal bosette seg i vestfold og er medlem i cluben. Kanskje en potensiell fast deltaker i lokallaget(?)

 

Ble en alt for sein kveld/natt med maling/oppussing natt til fredag som gjorde at jeg ikke kom. Hadde garantert sovna før Drammen garantert, så da var det bedre å stå over syntes jeg :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riiimelig sent referat med noen bilder..

 

Vi ble vel etter hvert tolv glade medlemmer og følge, og ymse mat ble fortært i den fine sommerkvelden.

Det ble til og med tid til en runde 'Visa pattarna'! :D

 

Veldig hyggelig å hilse på Mats&Mats, bra med ytterligere påfyll fra sydfylket! :)

 

Beklager dårlig kvalitet og til dels lite flatterende bilder, men det var de som ble tatt.. :P

20150703_202625.jpg

20150703_202638.jpg

20150703_202652.jpg

20150703_205956.jpg

20150703_220030.jpg

20150703_220102.jpg

20150704_001134.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.