Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Noen som har erfaring med 9,5x19 ET45 på passat B7 4motion med orginalt sportsunderstell?

 

Har 8,5x19 ET35 med 245/35-19 nå men det subber bittelitt bak. Tenkte kanskje 9,5 med 235/35 ble ok på 9,5x19 ET45??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

B6 og B7 er vel omtrent samme, så vil tro at det skal gå fint med 9,5" og 235 dekk så lenge du holder deg til orginalt sportsunderstell. Hvis du skal senke så vil du nok få problemer med subbing forran og bak. Det er også avgjørende om du skal ha Nankang eller Falken dekk da de er vesentlig forskjellig i dekkskulderne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk klaring mot fjærbein og innerskjermer ved fulle rattutslag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min har orginalt dportsunderstell og det blir sånn:) ingen extra senk på denne;) litt usikker på hva det blir sv dekk men mulig minerva lr lignende da jeg er greit fornøyd med det;) litt keen på helhvit WP111 i 9,5x19, selv om 20" har sett bedre ut;) mn vil ha litt gummi og;) hadde 225/30-20 å helt nedjustert på 3C B6 jeg hadde før B7'n nå å det var i stiveste laget;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.