Audi S/RS + VACN på Cars&Coffee Asker og Bærum

Når kunne det passet best for deg?  

10 stemmer

  1. 1. Når kunne det passet best for deg?

    • 27. september kl 16.00
    • 11. Oktober kl 16.00
    • 25. Oktober kl 16.00


Anbefalte innlegg

Tar opp denne fra i fjor, er det noe stemning i år for dette? Hva med å invitere oss til Cars&Coffee Asker og Bærum sine samlinger? Om ikke bare S/RS/Urquattro så kanskje flere fra hele klubben skulle samlet seg og dratt dit en gang?

 

Dette er treffene som gjenstår i år:

 

Søndag 27. september 2015 kl 16:00

 

Søndag 11. oktober 2015 kl 16:00

 

Søndag 25. oktober 2015 kl 16:00

 

https://www.facebook.com/#!/Cars-Coffee-Asker-og-Bærum-1425580737695185/timeline/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt, prøver å ta turen 27. september (neste helg faktisk) :) Det andre blir alt for langt frem i tid å planlegge hehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det burde være et tidlig vår alternativ også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det burde være et tidlig vår alternativ også.

 

Dette initiativet var nok litt mer på sparket, derav kun de tre treffene igjen på CCAB. Om det skal arrangeres noe mer ordentlig S/RS treff til våren, så burde nok det tenkes litt mer på gjennom vinteren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger med meg en av disse datoene tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra!

 

Skal prøve å få med meg de med Urquattro og V8 fra Kongsberg, og kanskje Rune Larsen med S6 Plus'en henger seg med?

 

Da kan det jo bli bra med oppmøte da! :) Ser ut som vi satser på 27.09 i første omgang!

 

Tenker å si ifra på facebook siden til CCAB så kanskje det er flere med VAG som henger seg med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få hengt meg med, selvom min er bare S "look-alike" :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra!

 

Skal prøve å få med meg de med Urquattro og V8 fra Kongsberg, og kanskje Rune Larsen med S6 Plus'en henger seg med?

 

Da kan det jo bli bra med oppmøte da! :) Ser ut som vi satser på 27.09 i første omgang!

 

Tenker å si ifra på facebook siden til CCAB så kanskje det er flere med VAG som henger seg med.

 

Kan du invitere meg på arrangementet? Er ikke helt umulig at jeg allikevel må reise på jobb før helga, men regner egentlig med at det blir utsatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil oppmuntre til at alle med VAG blir med, selv om du ikke har UR eller S/RS ;) Bra initiativ! Kan hende jeg tar turen med Passelaten om den er ferdig polert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil oppmuntre til at alle med VAG blir med, selv om du ikke har UR eller S/RS ;) Bra initiativ! Kan hende jeg tar turen med Passelaten om den er ferdig polert :)

 

Ja, her kan vi vise fram VACN, så de som vil og kan må dukke opp! :) Det er snakk om 2-3timer på søndag ettermiddag, så man ødelegger ikke hele kvelden, eller dagen for den saks skyld :)

 

Meldt OK vær foreløpig også!

 

Er det noe mulighet til å få litt reklame for dette på hovedsiden på banneret øverst på siden? Eller på facebook sidene til klubben? Det kolliderer ikke med noe annet treff så her er det vel fritt fram, og samtidig få til noe felles for hele klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, her kan vi vise fram VACN, så de som vil og kan må dukke opp! :) Det er snakk om 2-3timer på søndag ettermiddag, så man ødelegger ikke hele kvelden, eller dagen for den saks skyld :)

 

Meldt OK vær foreløpig også!

 

Er det noe mulighet til å få litt reklame for dette på hovedsiden på banneret øverst på siden? Eller på facebook sidene til klubben? Det kolliderer ikke med noe annet treff så her er det vel fritt fram, og samtidig få til noe felles for hele klubben.

 

Jeg har reklamert for dette nå på facebooksiden til Oslo Lokallag, send Anders Steen Thoresen en pm om reklame på facebooksiden til klubben og annet på forumet. Skriv gjerne en liten invitasjon/tekst slik at dette kan brukes som en artikkel på vacn.no :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ANTAR gutta der oppe tar kort i kaféen, det kan sikkert noen andre bekrefte for meg... Men, ta med cash for noe digg den som vil. ;)

 

Minner meg om at jeg må starte å lade urquattroen i morgen...OG ta skinnpleien ferdig da kanskje. : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bekrefter at de tar kort på Øvrevoll :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bitte liten mulighet, men kan nok ikke love noe som helst! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo finvær, Nazze oppe og går igjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope, står der uten slange ennå.. (importør venter at slangesett sendes neste uke eller deromkring, men må nok gjøre noe midlertidig snart..)

Kunne jo luftet Supraen en tur før vinteren, og stå litt ved siden av klubben? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne jo luftet Supraen en tur før vinteren, og stå litt ved siden av klubben? ;)

 

Eller en Crown? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hørtes morro ut! Skal undersøke Datoene nermere så skal jeg se om jeg får tatt turen i S4'n.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Do it!

(Må få sett litt gammel-S igjen...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å sette bilen på vinterlagring søndag, men å avslutte sesongen med et treff frister.

Noen som skal innover fra Vestfold nå på søndag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OBS!! Facebooksidene sier at eventet er flyttet til 16:30!

 

 

Legger også merke til at det er lastebilens dag der fra 12 til 18, så følg med på arrangementet :) Og møt opp i hopetall! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sola skinner! Jeg tar turen :) Hvem andre skal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så etpar biler med klubbskilt og etpar kjente :)

 

fe974bc5dc7faba8fcb7c56bf88fe372.jpg

 

ec9d4d6adfe20fdf134d9f585abc17bb.jpg

 

(Mobilbilder)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.