Erfaring rundt Nano Coating på bil?

Anbefalte innlegg

Er det noe inne her som erfaring med Nano Coating?

 

Fikk dette utført av et firma på Allroaden Men er ikke helt fornøyd med resultatet/produktet.

Det eneste jeg er fornøyd med er panseret, der preller dråpene av. Men på døren/sidene/bak enden setter dritten seg godt å vanne preller ikke like godt av.

 

Jeg sitter igjen med følelsen av at jeg har klart selv å få til et bedre resultat selv med å legge voks (type billi voks): rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken nano coating var det?

 

Har du håndvasket bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Bendik, har bynt å få endel erfaring med coating nå,da jeg driver med detailing,har lagt coating på 8-10 kundebiler og min egen har gått med det i 6mnd nå, og preller like godt enda selvfølgelig. Hvilken coating ble lagt? Kan sikkert møte deg en dag å se på bilen din hvis du vil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken nano coating var det?

 

Har du håndvasket bilen?

 

 

Det er lagt Pro Glazer Nano coating på bilen.

 

Alt altid håndvasket bilene mine! Noe annet er ikke et tema..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva bruker du når du vasker bruker du noe form for avfetting?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vasket bilen i går. Da hadde det gått en uke siden den var vasket sist. Brukte bare såpe å vann. Men fikk ikke bilen ren med bare svamp.

Jeg trodde man skulle slippe å bruke like mye avfetting med Nano coating?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vasket bilen i går. Da hadde det gått en uke siden den var vasket sist. Brukte bare såpe å vann. Men fikk ikke bilen ren med bare svamp.

Jeg trodde man skulle slippe å bruke like mye avfetting med Nano coating?

 

 

Aner ikke om du slipper det på grunn av nano coating. bruker alltid avfetting uansett på vinteren. kanskje prøve prickbort og se? Fikk du ikke noe vaske råd av han som la det for deg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk beskjed om at det var bare å vaske på vanlig måte å bare bruke avfetting. Men skitten skulle ikke sitte like gått fast med den nano coatinga.

Taken med at jeg tok denne behandlingen var at skitten ikke skulle sitte like bra å at det skulle være enklere å vaske bil. Men sitter igjen nå med følelsen at det ble vanskeligere å holde rein...: mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk så mye for litt hjelp å produkt info i går Øystein;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk så mye for litt hjelp å produkt info i går Øystein;)

 

Bare hyggelig, håper du ble litt klokere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.