Hvem I Norge skaffer Schmidt alufelger?

Anbefalte innlegg

Skal å få takst på bilen min snart og må derfor ha på sommerhjul siden den ene felgen fikk en skade I smellen som ble. Regner med at bilen blir kondemnert pga omfanget på skaden. Hele venstre side må rettes og lakkeres pluss forhjulsstillingen og en felg har fått en smell. Kan jeg forvente å få igjen pris for en ny felg eller alle fire? Hva er vanlig i så henseende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal å få takst på bilen min snart og må derfor ha på sommerhjul siden den ene felgen fikk en skade I smellen som ble. Regner med at bilen blir kondemnert pga omfanget på skaden. Hele venstre side må rettes og lakkeres pluss forhjulsstillingen og en felg har fått en smell. Kan jeg forvente å få igjen pris for en ny felg eller alle fire? Hva er vanlig i så henseende?

 

Hei.

Det er vanlig å gi erstatning på alle felger som har fått skade som følge av smellen. Så hvis det er ødelagt 3 felger får du sjelden 4 nye, kun 3 :)

Hvilke Schmidt felger er det du har? Jeg skaffer felger fra Schmidt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært greit om jeg kan vise til en link mtp takstmann. Slik han ser hva det koster for en felg. Greit å ha noe håndfast å banke i bordet med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Automote.no selger disse hjulene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Det er vanlig å gi erstatning på alle felger som har fått skade som følge av smellen. Så hvis det er ødelagt 3 felger får du sjelden 4 nye, kun 3 :)

Hvilke Schmidt felger er det du har? Jeg skaffer felger fra Schmidt.

 

Heisann,jeg har Schmidt ML 8x15 ET 20 med 4x100 boltsirkel. Kan du gi meg en pris på en felg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann,jeg har Schmidt ML 8x15 ET 20 med 4x100 boltsirkel. Kan du gi meg en pris på en felg?

 

Ca 2429,- ink moms, pluss frakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca 2429,- ink moms, pluss frakt.

 

Ok, driver du et firma eller privat? Skulle gjerne hatt bekreftet på mail fra et firma pga forsikringen krever det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, driver du et firma eller privat? Skulle gjerne hatt bekreftet på mail fra et firma pga forsikringen krever det

 

Har firma som driver med import av bildeler. Sender deg en PM :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.