Vintertreff 2016 - Noe info?

Anbefalte innlegg

Vi er nå plutselig i slutten av November, og nyttår er rett rundt hjørnet og tid for isbanekjøring (håper jeg, og sikkert mange andre). Finner absolutt ingen informasjon rundt dette? Blir det treff neste år? Hvor? Når? Når kommer eventuelt informasjon rundt dette..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vintertreff!

 

Hvor og når har vi jobbet med i lang tid men ikke avgjort ennå.

 

Stay tuned :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurrusjøen meldte om 7cm is allerede i går så jeg.....: gb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vell en tur til Vurrusjøen i slutten av Februar, og Funas i Mars iallefall..Håper Vacn arrangerer vintertreffet i slutten på Januar eller der omkring. Da er jeg hjemme fra offshore.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan vel legge til at Femundtunet er fullt belagt av folk som ikke blir med på treffet og får betalt husleia av UDI. Dermed vurderer styret både andre steder, og andre bomuligheter for å kjøre på Drevsjø. Dersom det blir Drevsjø blir det litt lengre fra banen, men samtidig potensiale for bedre egnet sted for mat og seng.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funasdalen er vel et bedre alternativ i så måte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper vertfall det blir i funås. Så har medlemmene mulighet for å møtes på eriksgården :)

Har vell også e85 der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når kommer det ut mere info da??????? Januar / februar nærmer seg med stormskritt så hadde vært kjekt å fått bestilt hytte osv!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når kommer det ut mere info da??????? Januar / februar nærmer seg med stormskritt så hadde vært kjekt å fått bestilt hytte osv!

 

Vi jobber med det, info kommer så snart vi har alle detaljene på plass. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper vertfall det blir i funås. Så har medlemmene mulighet for å møtes på eriksgården :)

Har vell også e85 der..

 

Det hadde vært noe ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setter pris på engasjement, vi har blitt enige om å lande de siste brikkene i løpet av neste uke, så da får dere all info dere trenger til vintertreff 2016 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er meget spent på hva det blir vi i gjengen vår også :) krysser fingerene for at det blir treff innenfor akseptabel avstand :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er meget spent på hva det blir vi i gjengen vår også :) krysser fingerene for at det blir treff innenfor akseptabel avstand :)

 

Hva er akseptabel avstand da? Er ikke de fleste stedene nærmere for dere enn for meg uansett? x)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit at ikke alle treffa er på østlandet vel?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Østlandet blir det ikke ;) Jeg legger de siste brikkene i puslespillet utover dagene nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt jobba klubben! :-) Jeg krysser fingrene for at valgt datoer er på min hjemme-periode fra offshore. Håper selv på Funås også, men Drevsjø er greit..Blir å booke overnatting så snart datoene og sted blir publisert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mhm ?

 

Kontrakt er oversent, men vi avventer en del avklaringer med lokale myndigheter. Vi ønsker ikke å "selge skinnet før bjørnen er skutt". :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Et puslespill, et puslespill, det kan du pusle når du vil.." Som Anders sier avventer vi litt, og uken har enda to dager igjen i min bok ;) Kanskje vi har noe å komme med i ettermiddag, men jeg skal få ut info til senest søndag. DET GLEDES!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er akseptabel avstand da? Er ikke de fleste stedene nærmere for dere enn for meg uansett? x)

 

Kommer sellfølgelig ann på HVOR det blir (hva slags fasiliteter som finnes) , itillegg til distanse for å se om vi rett og slett har mulighet :)

 

Og Siden du spør ;) Så ser jeg at du har 30mil til rudskogen og 48mil til Våler.

Vi kjører 70mil til Rudskogen og 52mil til til Våler ( Og vi kjører ikke lengst av medlemmene på treff heller :))

 

Så har du 60mil til fks drevsjø , og vi har 38mil :) Så når man legger tallene sammen fra alle treffene , så er det da ikke så galt totalt.

 

Tradisjonen med at Vintertreff holdes i midtregionen synes jeg bør holdes fast på! Der det hører hjemme :)

 

For meg er dette årets treff , Og for meg så trumfer det Våler til de grader.

Derfor er jeg litt over snittet spent på lokasjon :) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer sellfølgelig ann på HVOR det blir (hva slags fasiliteter som finnes) , itillegg til distanse for å se om vi rett og slett har mulighet :)

 

Og Siden du spør ;) Så ser jeg at du har 30mil til rudskogen og 48mil til Våler.

Vi kjører 70mil til Rudskogen og 52mil til til Våler ( Og vi kjører ikke lengst av medlemmene på treff heller :))

 

Så har du 60mil til fks drevsjø , og vi har 38mil :) Så når man legger tallene sammen fra alle treffene , så er det da ikke så galt totalt.

 

Tradisjonen med at Vintertreff holdes i midtregionen synes jeg bør holdes fast på! Der det hører hjemme :)

 

For meg er dette årets treff , Og for meg så trumfer det Våler til de grader.

Derfor er jeg litt over snittet spent på lokasjon :) :)

 

Jeg tenkte bare i de baner at uansett hvilke av stedene de velger for vintertreff så er det vell ikke noe avskrekkende avstand for dere :) Er enig i at ikke alle treffene trenger å holdes på østlandet. For meg og dere der oppe er det langt uansett hvor treffet er :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte bare i de baner at uansett hvilke av stedene de velger for vintertreff så er det vell ikke noe avskrekkende avstand for dere :) Er enig i at ikke alle treffene trenger å holdes på østlandet. For meg og dere der oppe er det langt uansett hvor treffet er [emoji14]

Kremt, "Vi", ikke "De".. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kremt, "Vi", ikke "De".. ;)

 

De, vi, oss og alle :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare sånn at dere vet at vi ikke har glemt dette, er bare bekreftelse vi venter på nå. Etterlyste den i går, men venter enda på svar. Kan være at vi må vente litt ekstra. Holder alle oppdatert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.