Bilde / film-tråd Subzero 2016

Anbefalte innlegg

Vell hjemme etter en knallbra helg i Ljusnedal! Vil benytte anledningen til å si tusen takk for ett bra treff, og hyggelig å få møte så mye folk som en har snakket med via forumet i mange år. Audien fikk kjørt seg som aldri før, og ikke ett eneste feilslag, kjørte dit, kjørte hele helgen og kjørte hjem👍

 

Legg ut MASSE bilder og film :-) Håper også noen har av min Audi S6 C4 også, mørk avant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan legge inn litt film fra meg.

 

Litt dårlig med fokus på selve banen desverre så litt vanskelig å se.

 

Her er et lite klipp med litt for mye lading.

 

 

 

Og et litt lengre klipp for de som orker å se gjenom hele.

 

 

Bilen fungerte som faen hvertfall. Litt stor turbo men :)

Hvis noen har film av bilen utenifra eller bilder så vil jeg gjerne se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Audi 80 2.2 Subzero 😊😊

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha..digga den 80'n der! Hyggelig tur på slutten..gikk unna😊

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingenting å si på innsats og iver! Helt herlig at en bruker bilen til skikkelig! Jaggu var ikke den stranda s3 min med og[emoji14]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rakk ikke å filme så mye,da vi stort sett var opptatt med å kjøre siden bilen bestemte seg for å fungere hele helga :)

 

Her er ett klipp hvertfall.Har noen flere av andre biler og,skal få lasta opp mere i morra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vel et kamera med over 1500 bilder på, tatt av meg, Finni, Hein og Erik(?). De krever nok litt gjennomgang, så det kommer etterhvert. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fungerer greit den 80'n ja Skal ha for max innsats

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg gjerne ut hvis noen har noen blinkskudd av en hvit Audi A3 sedan :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tre klipp av den late stickerbombede 90q'n.

 

Ironisk nok er to av klippa av en annen som kjører.

Funfact: Han kjører bmw til vanlig, jeg har alltid kjørt Audi, man ser det på kjørestilene.

 

 

 

Min ratting:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar gjerne imot bilder av frisørraceren min også.. (Audi TT)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir gaaaaal av å vente på bilder her😁 (ja jeg er klar over at det er mange bilder å gå igjennom)..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vil ha bilder :) Såg det stod to-tre personer helt i enden,men en scooter ved siden av,tror det kan ha blitt noen tøffe bilder i den svingen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar gjerne imot bilder av frisørraceren min også.. (Audi TT)

Er ikke det feil Coupé da? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ca 15t med dashcam film fra a6 tauebilen. Prøvde så godt jeg kunne å filme. Klarte å filme litt av vanlig gatebil folka. Men klarte ikke å holde følge med ispigg :)

Skal prøve å redigere filmen iløpet av helgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaaaaaaa Vi må ha bilder: haha :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som sto i svingen hadde mitt kamera, så jeg har de også. :) Skal prøve å gjøre en innsats til helgen. Men ser at det flate lyset i helgen som var har gjort sitt for å ødelegge for meg. Er også droppet en del blider til TP, så derfor holder jeg litt igjen før jeg slipper mine bilder. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som sto i svingen hadde mitt kamera, så jeg har de også. :) Skal prøve å gjøre en innsats til helgen. Men ser at det flate lyset i helgen som var har gjort sitt for å ødelegge for meg. Er også droppet en del blider til TP, så derfor holder jeg litt igjen før jeg slipper mine bilder. :)

 

: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bråk :

 

Er så ivrige dere :P blir nok etpar bilder av totalt 1496 skutte bilder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tre klipp av den late stickerbombede 90q'n.

 

Ironisk nok er to av klippa av en annen som kjører.

Funfact: Han kjører bmw til vanlig, jeg har alltid kjørt Audi, man ser det på kjørestilene.

 

 

 

Min ratting:

 

Mon tro om det er oss i 2.8 80'n med helgas største skidplate som passerer påslippet i første video der :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånt blir det bråk av, Daniel :-) Hehe! Vi får bare smøre oss med toldmodighet så kommer de nok..Håper det finnes noen bilder av min bil, blandt de mange andre råe isbilene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bråk :

 

Mon tro om det er oss i 2.8 80'n med helgas største skidplate som passerer påslippet i første video der :P

Rune: Var det dere som kom bort til Roger Løfdal & co rett før dere dro? Du hadde vell en brun genser ellerno..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 2 klipp fra dasjbordet i min jeg også. Men som daniel skriver er det veldig flatt lys og man ser nesten ingen andre biler på filmene uansett så jeg har ikke giddi å lastet de opp. Blir liksom ikke spennende for noen andre enn meg å se på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.