Tilbakemeldingtråd for Subzero vintertreff 2016

Anbefalte innlegg

Først og fremst, takk til alle som tok turen til Subzero 2016!

 

I denne tråden ønsker vi tilbakemeldinger om hva som var bra og hva som kunne vært bedre, gjerne med innspill til hvordan det kunne vært bedre.

 

Vi er klar over at enkelte var misfornøyd med banens layout, dette har vi tatt til oss og vi har lært mye av å lage egen bane i samarbeid med en leverandør som ikke hadde så mye erfaring på det området. Dessverre så var ikke banen helt i henhold til bestilling ifra oss. Dette ble meget tydelig etter at de mest motorsterke bilene med ispigg hadde vært utpå. Vi gjorde noen endringer lørdag kveld da vi ikke ønsket å stoppe kjøringen lørdag, pga tung snø tok det 3-4 timer å gjøre endringene på banen.

 

Legg gjerne inn bilder og video her: http://forum.vacn.no/showthread.php?281187-Bilde-film-tr%E5d-Subzero-2016

 

Fyr løs!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ingenting å gi tilbakemelding for, men ryddig og bra info og forbedringsmulighet! Tommel OPP!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra opplegg med frokost og middag inkludert i overnattingsprisen. Overnattingstedet var bra, egen lounge etc for oss. Litt finpuss på bane, evt to mindre sløyfer så hadde nok ting vært top notch. Alt i alt et bra gjennomført opplegg.

 

Takk til alle som arrangører og alle som deltok.

 

Skal få lagt ut bilder når jeg får dem fra han jeg hadde med som tok bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen erfaring med hvordan en BRA isbane skal være, så skal ikke uttale meg så mye om den, men at den hadde for mange og for krappe svinger på Lørdag, det er jeg enig i. Men på Søndagen derimot, så var det noe helt annet, god innsats av brøytemannskap og klubbledelse! Ellers vil jeg takke for ett knalltreff, morro å møte folkene en har snakket med igjennom noen år nå :-) Greit overnattingssted, med god mat, pub med god musikk og en peisestue hvis en ikke ville sitte i den "høye" musikken hele tiden. Tommel opp for arrangementet: rock : Gjør ikke annet enn å se frem til treffet på Våler i Juni!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja hva skal man si om banen på lørdag ? Ble iallefall bedre på søndag, :) synd jeg var sluttkjørt da, men det er jo en annen historie....

 

Men det var morro å se på, kjempebra oppmøte og virket godt arrangert, ser frem til neste treff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper dere fortsetter med å ha treffet i Funesdalen. Dette treffet var mye bedre enn i fjord. Litt brede og raskere så hadde banen vert topp.

Om mulig kanskje samle alle til felles middag og hatt premieutdeling eller litt som skjedde på kvelden. Ikke mye men noen ord fra styret og kanskje trekke frem de som har bidratt for å få til treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper dere fortsetter med å ha treffet i Funesdalen. Dette treffet var mye bedre enn i fjord. Litt brede og raskere så hadde banen vert topp.

Om mulig kanskje samle alle til felles middag og hatt premieutdeling eller litt som skjedde på kvelden. Ikke mye men noen ord fra styret og kanskje trekke frem de som har bidratt for å få til treffet.

Felles middag på hotellet hadde vi, men vi skal bli flinkere til å informere om at de som ikke bor på hotellet også kan bli med å spise om de vil (betaler da bare for middagen). :)

 

Felles samling kokte bort litt da flere av oss var igjen på banen for å endre på den. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker ledelsen og resten av de oppmøtte medlemmene for ei flott helg i Ljusnedal med overraskende mye kjøring.

Skal være enig i at jeg liker meg mye bedre i Funäsdalen,enn på øde Drevsjø.

Og E85/75 tilgjengelig er ett stort pluss for mange av oss vil jeg tro :)

 

Synes det var noe slitsomt å kaste på bilen veis til ende, men kjempeflott at dette ble retta opp i til kjøringa på søndagen.

Kunne kanskje være litt bredere bane enkelte plasser og ikke fullt så mye sikksakk, med tanke på de uten ispigg.

Helt greit med oppdelte heat for ispigg og vanlig pigg/piggfritt, så rekker man å kjøle ned både hodet og bilen litt før man hiver seg utpå igjen.

 

Alt i alt, ei topp helg. : ja :

Vi kommer nok tilbake til Funäsdalen, som alltid :)

 

 

 

Takk for innsatsen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som flere påpeker så var treffet i seg selv upåklagelig men en travel og trang bane lørdagen. Søndagsbana var bedre med burde hatt 1 eller 2 strekker til så man får litt mer luft igjennom kjølerane. Blir varmt om man skal ligge å banke på turtallsperra på 2.gir i 3km :P. Men oss kosa oss og kommer alltid tilbake. Allerhelst til Funäsdalen/Ljusnedalen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.