AAN Blokk (2.2 20v turbo S4 / S6 / S2 )

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kun blokk og lagerbukker til veiv uten noen andre deler. har stått lagret lang tid, så bør iverftall hones før bruk.

 

Hentepris 400kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det slitekant i sylinderveggene på denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det slitekant i sylinderveggene på denne?

 

 

Usikker, men denne har stått lagret "tom" en del år , så det er sikkert en blokk som egner seg best for boring, men det går vel til nød med honing ?

 

Må rette meg selv i første post da jeg trodde det var slik at lagerbukker manglet, men ser de står montert i blokka , så da var jo det greit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt deg pm.

Er blokka solgt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei ! Blokka står her enda

 

Har fått noen henvendeleser ang frakt osv ...

Dette er hente pris ! Tenkte det er bedre at den kommer til nytte for noen enn at den står i veien hos meg ! Men for 400kr håper jeg for forståelse at jeg ikke kan legge noe arbeid i frakt osv

 

Blokka står i bamble og kan hentes der , evnt 30 min sørover på e18 i sannidal der jeg jobber

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi få kjøpe peilepinne? :D Skal på Våler i helga,trenger sårt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi få kjøpe peilepinne? :D Skal på Våler i helga,trenger sårt :)

 

hehe... takk for gratis løft :) dette er en tom blokk DVs peilepinnen står ikke i ( bare røøøøret for peilepinnen )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.