Anbefalte innlegg

Hallo folkens! :)

 

Dere som har eller har hatt Golf 4, har dere hatt problemer med baklyktene? Mine har små sprekker så og si overalt og den ene er såpass klein at den tar inn vann. Jeg har kikket på diverse nettsider etter nye lykter og har lagt merke til at de varierer litt i pris, men det jeg lurer på er om det er noe forskjell på dem? For eksempel så har Skruvat "Highline" lykter til 650,- år stk, mens bildeler.no har en pris på 995,-

 

De som står på bilen nå er iallefall merket med Hella og det er det jeg vil kjøpe nå også. Noen som har kjøpt nye baklamper til disse bilene som kan hjelpe meg litt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har handla noen sett etterhvert og for min del har hella på tysk ebay gitt best pris. Både på et sett highline og magicolors

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, får se litt på eBay da. Men vet du om de Skruvat eller Bildeler.no selger er Hella lykter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen av mine har slike små sprekker, foruten en liten skade (sprekk) på det ene bremselyset. Det er de originale Hella highline-lyktene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg vet ikke om jeg bare er uheldig eller om det er en svakhet. Verdt å nevne at det er kun den ene lampa som lekker inn vann, men det ser vel dumt ut med én helt ny lampe ved siden av en som er 14 år gammel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en brukt Hella Highline til venstre side til salgs :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ofte folk selger slike på finn.no til ok priser.

Evt en bildemontering i nærområdet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en brukt Hella Highline til venstre side til salgs :)

 

Skulle helst hatt til høyre. ;)

 

Ja, der sier du noe. Får følge med litt på finn.no jeg da. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke garasjen om jeg har de gamle mine enda :)

Kjøpte nye til min fra Hella magicolor sorte, rett fra Hellanor en gang i tiden.

 

Kjenner ikke til problematikken, mine originale og de jeg kjøpte fra HElla hadde jeg aldri problemer med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At noen lykter på en 14 år gammel bil begynner å sprekke kan vell ikke kalles problematikk? :) Etter mange år med sikkert sterk avfetting, spylervæske og alt mulig så kan man vell betegne det som normalt. Hvis du blir skikkelig sugen kan selge deg nye orginale for 1560,- stk :) (jobber på Gumpen) Kommer forøvrig komplett med pæreholder slik som mange andre ikke gjør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke garasjen om jeg har de gamle mine enda :)

Kjøpte nye til min fra Hella magicolor sorte, rett fra Hellanor en gang i tiden.

 

Kjenner ikke til problematikken, mine originale og de jeg kjøpte fra HElla hadde jeg aldri problemer med.

 

Å? Må ha røde highline lykter, ikke magicolor. ;)

 

At noen lykter på en 14 år gammel bil begynner å sprekke kan vell ikke kalles problematikk? :) Etter mange år med sikkert sterk avfetting, spylervæske og alt mulig så kan man vell betegne det som normalt. Hvis du blir skikkelig sugen kan selge deg nye orginale for 1560,- stk :) (jobber på Gumpen) Kommer forøvrig komplett med pæreholder slik som mange andre ikke gjør.

 

Vel, jeg hadde en '89 Galant der alle lyktene så strøkne ut, og den er nesten dobbelt så gammel som denne. :) Mulig jeg ryker på en smell og kjøper nye på Gumpen ja. Men pæreholdere kan jeg jo strengt tatt bare ta ut av de lyktene jeg har nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å? Må ha røde highline lykter, ikke magicolor. ;)

 

 

 

Vel, jeg hadde en '89 Galant der alle lyktene så strøkne ut, og den er nesten dobbelt så gammel som denne. :) Mulig jeg ryker på en smell og kjøper nye på Gumpen ja. Men pæreholdere kan jeg jo strengt tatt bare ta ut av de lyktene jeg har nå.

 

Det er selvfølgelig forskjell på plastkvalitet, men også forskjell på hva som har blitt brukt til å vaske bilene med oppigjennom :) iflg delefilmen er det orginale sotede på din?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, sant det. Denne har kanskje stått mer ute i sollyset enn Mitsubishien min hadde også. Original sotede? Jeg aner faktisk ikke, vet bare det er highline lykter. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant bare magicolors til ok pris på bukta nå

 

Da kan du ikke ha lett særlig godt, det er flusst med baklykter på tyskebukta, både standard og diverse styling-lamper. Man kan få uoriginale (Depo/TYC) til ca 60 euro pluss frakt, for paret.

 

Hvis du er nede i KRS Aleksander, så er det vel bare å stikke innom Bjarne Johansen og se om de har noen pene brukte? Eller vil du ha nye og blanke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fikk for meg at han skrev oem/hella som krav, og da fant jeg bare et sett som var like dyrt som her hjemme, men leita ikke særlig lenge, tok et kjapt søk for å komme med et eksempel :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oem/Hella er et absolutt pluss ja. Tror jeg stikker innom Bjarne Johansen til Torsdag når det er langåpent. Takker for tips!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oem/Hella er et absolutt pluss ja. Tror jeg stikker innom Bjarne Johansen til Torsdag når det er langåpent. Takker for tips!

 

Flaks hvis du finner noe billigere enn nytt der da men verdt et forsøk :P

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.