Anbefalte innlegg

Hei,

 

er det noen som har plass i et verksted eller vet om noe i oslo eller "i nærheten"?

 

 

Både en liten plass til mange plasser kan være interessant, så si i fra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump....

 

Synd det skal være så vanskelig å oppdrive sånt som dette i Oslo/Akershus området. Ganske sikker på at det er mange bilinteresserte her i fjorden det hadde vært trivelig å stifte bekjentskap med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump....

 

Synd det skal være så vanskelig å oppdrive sånt som dette i Oslo/Akershus området. Ganske sikker på at det er mange bilinteresserte her i fjorden det hadde vært trivelig å stifte bekjentskap med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Interessant spørsmål. Jeg lurte på det samme for ca et år siden, og fant ut at VACN Oslo ikke har noe. Jeg kunne være interessert i å få til et mekke-/møtelokale med flere andre. Har selv en dobbel garasje, men med tre biler er det fort fullt...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Interessant spørsmål. Jeg lurte på det samme for ca et år siden, og fant ut at VACN Oslo ikke har noe. Jeg kunne være interessert i å få til et mekke-/møtelokale med flere andre. Har selv en dobbel garasje, men med tre biler er det fort fullt...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere er ikke alene. Jeg vet selv om mange, meg inkludert som prøver å få skrulokale i Oslo-omegn. Problemet er at det er alt for dyrt. Utrolig nok klarte jeg å få tak i et skrulokale på ca 8x5m hver for 6personer midt på Stovner, men da det kosta 3300kr/mnd var det uaktuelt for meg. Jeg leter etter i Oslo og nord for Oslo, men har ikke funnet noe som er under 3000/mnd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere er ikke alene. Jeg vet selv om mange, meg inkludert som prøver å få skrulokale i Oslo-omegn. Problemet er at det er alt for dyrt. Utrolig nok klarte jeg å få tak i et skrulokale på ca 8x5m hver for 6personer midt på Stovner, men da det kosta 3300kr/mnd var det uaktuelt for meg. Jeg leter etter i Oslo og nord for Oslo, men har ikke funnet noe som er under 3000/mnd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3300kr/mnd er jo ran...

 

Hva slags priser ser folk for seg kunne vært greie egentlig?

 

Ser selv hovedsaklig etter et sted hvor jeg kan skru på bilen. Lagring er kun interessant dersom det er billig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3300kr/mnd er jo ran...

 

Hva slags priser ser folk for seg kunne vært greie egentlig?

 

Ser selv hovedsaklig etter et sted hvor jeg kan skru på bilen. Lagring er kun interessant dersom det er billig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3300kr/mnd er jo ran...

 

Hva slags priser ser folk for seg kunne vært greie egentlig?

 

Ser selv hovedsaklig etter et sted hvor jeg kan skru på bilen. Lagring er kun interessant dersom det er billig.

 

Er dessverre rundt der det koster.

Jeg har delt lokale med flere medlemmer i Follo de siste 10-12 årene og det har ligget på 6000-8000 for 120-150 kvm.

Disse lokalene har da ligget i Kråkstad/Ås området.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3300kr/mnd er jo ran...

 

Hva slags priser ser folk for seg kunne vært greie egentlig?

 

Ser selv hovedsaklig etter et sted hvor jeg kan skru på bilen. Lagring er kun interessant dersom det er billig.

 

Er dessverre rundt der det koster.

Jeg har delt lokale med flere medlemmer i Follo de siste 10-12 årene og det har ligget på 6000-8000 for 120-150 kvm.

Disse lokalene har da ligget i Kråkstad/Ås området.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff... det er drøyt.. nesten like greit å leie seg 2stk parkeringsplasser i oslo sentrum hvor det ikke er regler om skruing da...

 

Er det noe ledig plass eller flere lokaler bortover der som du vet om John-Arne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff... det er drøyt.. nesten like greit å leie seg 2stk parkeringsplasser i oslo sentrum hvor det ikke er regler om skruing da...

 

Er det noe ledig plass eller flere lokaler bortover der som du vet om John-Arne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff... det er drøyt.. nesten like greit å leie seg 2stk parkeringsplasser i oslo sentrum hvor det ikke er regler om skruing da...

 

Er det noe ledig plass eller flere lokaler bortover der som du vet om John-Arne?

 

Vet ikke om noe nei, jeg sa opp plassen min i mars og det var flere som sto i kø for å overta den.

Vi ringte rundt til forskjellige bønder i området her når vi skulle ha plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff... det er drøyt.. nesten like greit å leie seg 2stk parkeringsplasser i oslo sentrum hvor det ikke er regler om skruing da...

 

Er det noe ledig plass eller flere lokaler bortover der som du vet om John-Arne?

 

Vet ikke om noe nei, jeg sa opp plassen min i mars og det var flere som sto i kø for å overta den.

Vi ringte rundt til forskjellige bønder i området her når vi skulle ha plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet om ett tomt lokale på ca 80kvm/4000,-. 1550 Hølen, Akershus (ca 30min fra oslo s)

3min fra e6 sonsveien stasjon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet om ett tomt lokale på ca 80kvm/4000,-. 1550 Hølen, Akershus (ca 30min fra oslo s)

3min fra e6 sonsveien stasjon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette fortsatt ledig Gøran? Antar at det ikke er det...

 

Flytter til Oslo i Desember og er gjerne med på å dele lokale med noen andre, jeg trenger plass til en bil med litt armslag rundt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er også på utkikk etter et sted å drive fra nå og ut året - er det noen som kan ta meg inn i varmen? :-)

Kan fint dra litt utenfor Oslo for å mekke da jeg har forstått at det ikke er mye tilgjengelig innenfor bygrensene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kunne tenke seg å gå sammen om et lokale?

 

Greit at man hvertfall "binder" seg for et år hvis man skulle være interessert.

 

Tenker det er enkle å lete etter lokale hvis vi er 2-4 stykker som allerede er enige om å gå sammen om en plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garantert mange som vil være interessert i det. Jeg er interessert i lokale utafor bommen nordover og opp mot Jessheim ca. problemet er å finne noe som ikke koster veldig mye for veldig lite plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er alltids interessert, men prisen bør ligge på rundt +- 1000 kr/mnd. og ikke så langt fra oslo.

 

som eksempel så valgte jeg å droppe 2k + 45-60min reise hver vei nå pga. det blir alt for dyrt ift hvor mye jeg da får brukt det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange kvadrat bør man beregne per pers?

 

Jeg tenker denne hadde vært aktuell for 2/3 avhengig av om det var type permanent parkert prosjekt eller skruing på bruksbil.

http://m.finn.no/realestate/lettings/ad.html?finnkode=82097357

 

Du bør kunne åpne dørene på begge sider av bilen som et minimum, kanskje ikke helt opp, men nok til å komme deg inn i bilen. Skrudd mye bil på trange plasser og det er hat.

 

Den du linker til der ville jeg sagt maks to biler. Ser kaldt ut om vinteren, dog. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, kan bli veldig kald, men var et bra bilde, som virker å være mangelvare på slike annonser [emoji14]

 

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.