Forhåndspåmelding utstilling VACN Rudskogen 16, 27 August 2016

Anbefalte innlegg

Medlem nr: 27184

Navn: Michael Nilsen

Bil: VW Golf Mk6 GTI 2012

Kommer nok til å stå hos Drammen Lokallag sin camp/ eller på utstilling (litt usikker) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer :-)

 

Medlem nr: 27121

Navn: Stian Edvardsen

Bil: Audi RS2 - 1994

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilene som skal stilles ut vil bli plassert på eget avsperret område - vi ønsker å samle utstillerne slik at det blir mer sosialt, lettere for publikum å beskue glisene deres og ingen parkeringsbulker eller lignende ( da det ikke skal være trafikk i utstillingsområdet)

 

Det er fortsatt mulig å melde seg på! Kom igjen folkens! Still opp med den bilen dere har - det er gratis for medlemmer! La oss vise besøkende at vi består av et mangfold med biler og at det ikke er nødvendig at bilen er strøken!

 

Påmeldingstråden stenger etter kl: 20:00 i kveld!

Vel møtt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Medlem nr: 541

Navn: Frode Gulbrandsen

Bil: Audi A6 - 2012

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

27960

Kjetil Kirketeig

Audi A4B8 2009

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Medlemsnr:18476

Morten Hettervik

Vw Passat 3c

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan Erik Susort

21332

Audi A4B7 2007

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

23749

Morten Dybing

1989 Golf mk1 cab

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilene som skal stilles ut vil bli plassert på eget avsperret område - vi ønsker å samle utstillerne slik at det blir mer sosialt, lettere for publikum å beskue glisene deres og ingen parkeringsbulker eller lignende ( da det ikke skal være trafikk i utstillingsområdet)

 

Det er fortsatt mulig å melde seg på! Kom igjen folkens! Still opp med den bilen dere har - det er gratis for medlemmer! La oss vise besøkende at vi består av et mangfold med biler og at det ikke er nødvendig at bilen er strøken!

 

Påmeldingstråden stenger etter kl: 20:00 i kveld!

Vel møtt!

 

Hei.

Da biler som skal stilles ut i konkurranse blir "sperret" inne på eget område, og det ikke skal være annen trafikk der, vil det da si at disse biler ikke får kjøre på banen ? Jeg bare spør ?

Jeg har blitt forespurt om å stå på "OCT tuning" sin stand, kunne også tenke meg å stille ut bilen og også lufte den på banen om været tillater det, og det ser veldig bra ut for lørdagen værmessig.

Kan jeg stille ut i konkurranse, men på standen hos OCT.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Jan-Erik,

Bilene som står i utstillingsområdet får selvfølgelig kjøre på banen om de ønsker, men det lønner seg å ha bilen stående fra innkjøringen til utstillingen stenger klokken 13 og være tilstede under prisutdelingen. Jeg var nok ikke tydelig nok når jeg skrev ingen trafikk, med ingen trafikk på utstillingsområdet tenkte jeg mer på at det ikke er gjennomkjøring på det området. Dette grunnet at samarbeidspartnere vil så med front mot utstillingen og trafikken vil gå på baksiden av deres telt.

 

Jeg har snakket med leder, som har hatt en samtale med OCT, vi sender bort en dommer til dems stand.

Vi ønsker ikke at dommer skal "fly" rundt på plassen og lete etter biler med utstillerlapp - så OCT har denne gang fått unntak. Dette også grunnet at de normalt sett står tett opptil sekretariatet.

 

Så Jan- Erik, du kan stå på OCT sin stand om du er invitert til det, ha utstillerlappen i frontruta (synlig) og vi kommer å bedømmer din bil også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FORHÅNDSPÅMELINDINGEN ER NÅ STENGT!

 

Vi drar nedover i dag og listene er dratt ut for å være forberedt.

Til dere som leser dette og ikke har fått meldt dere på i denne tråden - dere er hjertelig velkomne til å melde dere på i sekretariatet på banen.

Understreker at alle som skal stille ut må innom sekretariatet for å hente ut utstillerlapp - uten denne synlig, vil ikke bilen bli dømt.

 

Det er meldt strålende vær i morgen. Jeg gleder meg til å bistå ny utstillingsansvarlig, Morten Dybing, og treffe dere alle!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Jan-Erik,

Bilene som står i utstillingsområdet får selvfølgelig kjøre på banen om de ønsker, men det lønner seg å ha bilen stående fra innkjøringen til utstillingen stenger klokken 13 og være tilstede under prisutdelingen. Jeg var nok ikke tydelig nok når jeg skrev ingen trafikk, med ingen trafikk på utstillingsområdet tenkte jeg mer på at det ikke er gjennomkjøring på det området. Dette grunnet at samarbeidspartnere vil så med front mot utstillingen og trafikken vil gå på baksiden av deres telt.

 

Jeg har snakket med leder, som har hatt en samtale med OCT, vi sender bort en dommer til dems stand.

Vi ønsker ikke at dommer skal "fly" rundt på plassen og lete etter biler med utstillerlapp - så OCT har denne gang fått unntak. Dette også grunnet at de normalt sett står tett opptil sekretariatet.

 

Så Jan- Erik, du kan stå på OCT sin stand om du er invitert til det, ha utstillerlappen i frontruta (synlig) og vi kommer å bedømmer din bil også.

 

Hei Jeanette.

 

He he, det er flott, men tror ikke jeg skal ta noen premier, må bli på banen isåfall he he. Men har jo aldri vært med VACN på noe treff, stilt ut eller kjørt på bane, så fikk jo lyst til å vise frem bilen. . . . . . .

Vi krysser fingrene for flott vær som meldt ! Vi sees.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så gøy! Velkommen til ditt første treff! Dette blir morro!

 

jeaste

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er utstillingen, starter og slutter? Skulle gjerne stilt ut MK1'n min, men sliter kanskje med tiden pga fotballturnering med eldstegutten. Ellers får jeg heller bare komme nedom en tur, uten å stille ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sekreteriatet åpner kl 0800 og innkjøringen til utstilling stenger 1300.

 

Lykke til med turnering, også håper jeg å se deg og bilen i løpet av lørdagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.