Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ser det er mange tråder med hva som går og ikkje på A6 4F men finner ingen med 10"x19" ET 35?

 

Noen som vet om det er "innforbi"? Har luftunderstell og tenker å kjøre med 255/35/19 dekk.

 

Takker for svar! :)

 

Mvh Atle M

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Ser det er mange tråder med hva som går og ikkje på A6 4F men finner ingen med 10"x19" ET 35?

 

Noen som vet om det er "innforbi"? Har luftunderstell og tenker å kjøre med 255/35/19 dekk.

 

Takker for svar! :)

 

Mvh Atle M

 

Tror ikke dette blir så bra, stikker litt for langt ut foran. Ville heller gått for ET45 på 10 tom, men A6 4F trenger nok minst 20 tom for å bli ordentlig tøff, 255/35 profil dekk blir ikke optimalt, ser orginalt ut, unntatt at det ut som du har satt på 30mm spacer på originalhjulene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 10,5x21" ET40 på RS6'en og den har ganske mye større hjulbuer enn A6.. Hjula mine står helt kant i kant med skjermen bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min forrige A6 kjørte jeg med 10x20 et50 , dette gikk akkurat innover så vil nok anbefale 10x20 et45 for et perfekt resultat med 265/30-20 dekk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.