Ettermontert radio i 05' Touareg

Anbefalte innlegg

Hei! Foreldrene mine har kjøpt en 05' Touareg, men radioen driver og skrur seg av periodisk, før den så skrur seg på igjen. Bilen har skjermer i nakkestøttene, disse slår seg av samtidig om de er i bruk. Spilleren som sto i da de kjøpte bilen hadde knust skjerm da forrige eier trodde spilleren var problemet, og prøvde å demontere den. Har nå skifta til en Pioneer AVIC-F88DAB, men problemet er der fortsatt. Har det noe med at bilen vet den ikke har kontakt med den orginale navi spilleren som sto der? Noe som kansje kan kodes bort med vag-com? Eller må jeg bare bite i det sure eplet og legge opp nye kabler til spilleren? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ha noe med adapteren til canbus som det sikkert er i bilen. Hadde samme problem i transportern min med f77 dab byttet til et annet adapter og problemet forsvant

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ha noe med adapteren til canbus som det sikkert er i bilen. Hadde samme problem i transportern min med f77 dab byttet til et annet adapter og problemet forsvant

 

Jeg sjekket faktisk ikke om det var canbus adapter bak der, men det kan jaggu hende! Takk for tips! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.