Gokart!!! Fredag 2. september, 'Håskenheim' Andebu.

Anbefalte innlegg

2015_21900_zpsqrkptduw.jpg

 

Vi drar i gang igjen med en kjapp gokartrunde på kort varsel, og håper det passer for de fleste! :)

 

Været ser foreløpig veldig bra ut, og erfaringsvis kan en fin septemberkveld være topp å kjøre gokart på!

 

Vi har banen fra kl. 19, så møt opp i god tid før det!

Har du egen (hel)hjelm, ta gjerne med den.

 

Takster og info om banen ser du her: http://www.kartutleie.no/index.php/nb/

 

Etter kjøringen kan det være greit med litt å bite i, så da fyrer vi grillen på ranchen på Revetal.

Ta med grillmat eller stikk innom på Revetal på veien. Vi har som vanlig litt tilbehør.

 

2015_21927_zpsja2ojygg.jpg

 

Hvem klarer å kjøre fra Jan Ivar??

 

2015_21921_zpsibqqg2jc.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meld dere på, så vi ser hvor mange som kommer!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk å være pådriveren for gocart også ser det mørkt ut for å kunne delta selv. Jeg tror ikke jeg kan komme, men det kan være en bitteliten mulighet for at jeg kan bare møte opp på gocarten. Jeg lover ingenting men.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du kan komme, C-W!!

 

Plass til flere så vidt jeg kan se, og været ser jo fortsatt ut til å bli helt supert! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mat må man ha, så jeg dukker opp når grillen tennes :)

Mulig jeg dukker opp på GoKart banen, men det blir ikke noe kjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mat må man ha, så jeg dukker opp når grillen tennes :)

Mulig jeg dukker opp på GoKart banen, men det blir ikke noe kjøring.

 

Det er bare å komme til Ranchen - jeg er hjemme (får ikke barnevakt til gokarten... ;) )!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har fremdeles plass både på gokarten (5-6 stk som har meldt seg på kjøring til nå!), og til grillings på Ranchen etterpå.

Dersom noen er i beita for hva de skal ha på grillen, kom Elise med et tilskudd i sted... Som sagt vi stiller med tilbehør - men om dette går under det, vet jeg ikke.....

 

Elise.jpg

 

Håper vi sees!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kortreist? :P

 

Må se om vi rekker go-carten, hvis ikke så satser vi/jeg på grillingen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte greier!

 

Husk å møte i god tid, vi må ha på oss dressene FØR kl. 19! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oida. Glemte referat!!

Vi ble en god gjeng på Håsken, og endelig, ENDELIG! klarte undertegnede å slå Jan Ivar! :D

Veldig bra innsats av Jørgen på andreplass og Glenn på tredje, og selvfølgelig super innsats av alle på en kjempefin septemberkveld!

 

Etter kjøringen møttes endel hjemme hos oss for grilling, der det kom flere som heller ikke var med på gokartkjøringen. Som sagt, lov å være med på det som passer! :)

 

Tusen takk til alle som kom, det er veldig trivelig å treffe både nye og gamle medlemmer i uhøytidelige former!

Jeg tar det som et kompliment at sistemann var til neste 01.30, det var i hvertfall ikke noe å si på oppmøtet!

 

IMG_8095_zpst8tsb7wa.jpg

 

IMG_8091_zpsnxqolo0t.jpg

 

IMG_8088_zpsimohosty.jpg

 

IMG_8084_zps1jlqvthb.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.