Treffplan Drammen Lokallag Vintern 16/17

Anbefalte innlegg

Yes, siden vi holdt på å fryse ihjel på sist lokalllagstreff, så ble vi enige om at det var på tide å trekke innendørs igjen.

Som vanlig vil det bli på Cafè Gourmet på Liertoppen Kjøpesenter vi treffes, onsdag kl.19 hver 14. dag.

 

For de som ikke er kjent med hvor dette er, så er det inngangen midt på senteret ved McDonalds, rulletrappen opp til venstre, hardt til høyre på toppen, forbi Narvesen, første spisested du kommer til er Cafè Gourmet, der har vi reservert bord med en gang på høyre hånd.

Vi har 10% på menyen der ved fremvisning av gyldig medlemskort (eller så pleier det å gå greit uten også ;-))

Parkering er sjeldent samlet da det er vanskelig å få til der, men det blir som regel rundtomkring inngangen et sted.

Det finnes også 3 stk børsteløse bilvask m/underspyling der for de som ønsker å benytte seg av det.

 

Vi sees : rock :

 

Treffdatoer:

 

 - 19/10-16

 - 02/11-16

 - 16/11-16

 - 30/11-16

 - 14/12-16

 - Jul- og Nyttårspause

- 11/01-17

 - 25/01-17

 - 08/02-17

 - 22/02-17

 - 08/03-17

 - 22/03-17

 - 05/04-17

 - 19/04-17

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar turen i dag :-D

Hvem andre skal??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treff igjen på onsdag 😀

Jeg tar turen som vanlig 😉

Fler som skal..??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg så det at oslo lokallag ikke har holdt tradisjonen min igang med treff i sandvika. noe som er synd men det høres jo ut som noe litt bedre å bite på enn mickyD... FÅ se om jeg klarer å ta turen til onsdag da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg så det at oslo lokallag ikke har holdt tradisjonen min igang med treff i sandvika. noe som er synd men det høres jo ut som noe litt bedre å bite på enn mickyD... FÅ se om jeg klarer å ta turen til onsdag da :)

Ja, etter det ble nytt styre i Oslo så ble det slutt på Sandvika. Vi i Drammen prøvde å holde det gående, men når det likevel kun var vi fra Drammen som dro dit så kunne vi likesågodt holde oss i nærmiljøet. Veldig godt utvalg av mat på Café Gourmet 😉👍

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny uke, nytt treff. Smeller til på onsdag igjen :D Jeg tar turen som vanlig ihvertfall, håper flere gjør det samme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så folksomt i dag, men samma det vel, vi hygger oss vi som gidder å ta turen : rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid kos med deg og meg på date Thomas! Også Synnva som 3.hjulet på vogna da : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare bli ferdig med hus greiene så kommer jeg som 4.hjulet. På vogna. Tryggest og ha 4 hjul

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar igjen i morra jeg.

Flere som planlegger tur?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, jobber kvelden i morra så passer dårlig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste treff for sesongen.. Jeg skal, skal du?? : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et nydelig oppmøte, å nå er det pause frem til nyåret :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har vag-com som skal på treff på onsdag? fattern er syk så får ikke sjekket hva som gjør at xenonlysa ikke justerer seg og eventuelt få sjekket om webastoen kan låses opp via vag-com.

 

Også kan det jo også være greit å se hvor og hva slags folk som bor i området jeg har innvandret til... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har vag-com som skal på treff på onsdag? fattern er syk så får ikke sjekket hva som gjør at xenonlysa ikke justerer seg og eventuelt få sjekket om webastoen kan låses opp via vag-com.

 

Også kan det jo også være greit å se hvor og hva slags folk som bor i området jeg har innvandret til... :P

Jeg har sånn OBDeleven, den kan finne ut av en del ting, kan ikke love at den løser problemene dine, men vi kan alltids prøve.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men da får vi ihvertfall testet den og eventuelt sett om jeg skal kjøpe sånn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men da får vi ihvertfall testet den og eventuelt sett om jeg skal kjøpe sånn :)

 

Hvis ikke OBDeleven fikser det, har jeg VAG-COM :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også VAG-COM men veit ikke om jeg rekker på onsdag. Har bare en bil nå og en kabal med 2unger som må gå opp. Eller så er det bare og si ifra hvis du trenger en annen gang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes. Førstkommende onsdag er det duket for årets første lokallagstreff igjen, jeg tar turen, regner med det dukker opp fler :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Thomas !

Kjempebra med en aktiv lokallagsleder og aktiviteter med treffplan ! Videre vil jeg rose deg/dere med initiativet hos en forhandler 13. mai.

Hvis ikke det er gjort, vil jeg be deg (eller andre ?) tipse TP-redaksjonen om å stille på minst ett lokallagtreff og 13.mai-treffet for å få stoff til Treffpunkt.

Lykke til ! Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Thomas !

Kjempebra med en aktiv lokallagsleder og aktiviteter med treffplan ! Videre vil jeg rose deg/dere med initiativet hos en forhandler 13. mai.

Hvis ikke det er gjort, vil jeg be deg (eller andre ?) tipse TP-redaksjonen om å stille på minst ett lokallagtreff og 13.mai-treffet for å få stoff til Treffpunkt.

Lykke til ! Hilsen

 

Yes, jeg har tenkt på å høre med TP, det er mye lettere enn at jeg selv skal skrive innlegg med bilder til i etterkant.

Kan åsså høre med TP om å ta turen på et lokallagstreff, men venter med til vi samles ute igjen, nå på vinterhalvåret sitter vi inne i varmen.

Vi som styrer i Drammen holder koken selv om det ikke alltid virker å være like mye aktivitet, men vi har en gruppe-chat på facebook som det er ganske aktivt på hver eneste dag. Åsså er det jo treff hver 14.dag onsdag, vi planlegger åsså å dra samlet på begge treffene til VACN som holdes på Våler og Rudskogen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes. Førstkommende onsdag er det duket for årets første lokallagstreff igjen, jeg tar turen, regner med det dukker opp fler :D

 

Jeg kommer : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.