Vag Com programmering av hengerfeste A6 4F Avant

Anbefalte innlegg

Er det noen i kjørbar avstand fra Oslo som kan tenke seg å gjøre en jobb på å programmere inn et Westfalia hengerfeste på min 2006/7 Audi A6?

Fikk det montert i går, med tilhørende elektro kit - men nå gjenstår programmering.

Har litt hastverk med å få det gjort.

Kjører gjerne dit det måtte passe

Edit: Løst på Erik Arnesen, Bryn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du programmerer selv, kan har jeg VagCom på Årnes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke programmere selv så jeg trenger noen som kan litt, men det er dette som står i manualen til Westfalia:

 

24. Anpassa bilens kodning vid följande SG med hjälp av den guidade felsökningen, genom attdu kopplar om till ”Dragkrok installerad”:

01 Motorelektrik (motorberoende, visas med guidad felsökning)

13 Avståndsreglering ACC

19 Diagnosgränssnitt för hiddenbuss

34 Nivåreglering

45 Bromselektronik ESP

76 Parkeringshjälp

 

25. Koda anslutningsdonet för släpvagn till ”utan svängfunktion” med hjälp av den guidadefelsökningen

\Karosseri\Elsystem\Släpvagnsfunktion\J345 styrdon för identifiering av släpvagn,funktioner

J 345 kodning – ”utan svängfunktion”

 

26. Kontrollera släpvagnsfunktionerna med lämpligt testinstrument (med belastningsmotstånd)eller med en släpvagn.

27. Kontrollera registreringarna i bilens felminne och radera dem vid behov.

28. Kontrollera registreringarna i bilens felminne och radera dem vid behov.29. Genomför en återdokumentering av bilen i systemet med aktionsnummer 050200, med hjälpav den guidade felsökningens Software-Versions-Management (SVM).

 

Dersom du programmerer selv, kan har jeg VagCom på Årnes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.