Bytte wire til elektrisk vindu VW Polo 2010 mod.

Anbefalte innlegg

Hei

 

Wire til det elektriske vinduet har røket på Poloen til min mor. Hadde av dør-dekselet, men klarer ikke å se hvordan jeg skal komme til å få byttet selve regulatoren med wire og det hele. Noen som har peiling på dette? Har googlet en del, men finner bare DIY for tidligere modeller.

 

Her er bilde av døren.

 

IMG_1712.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det likt som alle andre så må du ha av hele innmaten til døra.

 

Som regel er innmaten og dørbladet delt. Etter det er delt er det grei skuring igrunnen

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg byttet denne delen på A3en min. Der va som du sier innmaten og dørbladet delt. Men her ser det ut som døren er en hel del. Er heller ingen skruer for å løse dørplata. Lurer på om det er meningen at vinduet kan tas ut hvis jeg løsner skruene til vindu regulatoren. Skal innom møller i morgen å kjøpe ny regulator. Kanskje jeg får noen tips fra verkstedet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Postet samme spørsmålet på facebook og fikk svar etter noen min :) Så hvis noen en gang lurer på det samme så er svaret følgende:

 

Du har en svart gummipropp ved siden av motoren ! ta det av! Så må du kjøre eller dytte ned vindu til du se festern der! Samme er på venstre siden! Skru de løs at du kan dytte opp vindu! Feste den med tep opp eller ta den ut!( i 45grad vinkel opp/ned) ! Så skru du av motoren og de 4 skruer til heisen! Brette det sammen, så få du den ut av det hyllet som du hat åpen! Litt dritt men det går

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.