Anbefalte innlegg

Har et sett med 17" Avus liggende som jeg ikke har tid eller motivasjon til å pusse opp. Fikk tak i disse fra en kar som kjøpte dem nye sammen med sin S8 i '99. Vinterdekk fra samme år står på, og ble brukt frem til vinter 2014(!). Felgene er rette og uten kantkjøring, men har endel flassing/oksidering, så trenger nok en runde glassblåsing og pulverlakkering. Er komplette med senterdeksler. Hva kan man forvente å få for noe slikt? : klø :

 

Skulle forresten noen være interessert så er det bare å sende en PM :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiv ut litt bilder! Kan være interessert, og kort vei å hente også :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse ligger for tiden litt utilgjengelig til i garasjen bak alt for mye skrot :P Skal få gravet dem frem og knipset noen bilder :) Hvis ikke jeg husker helt feil er det fortrinnsvis rundt senter det har flasset / korrodert. Skal være rette og fine og ingen kantkjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse ligger for tiden litt utilgjengelig til i garasjen bak alt for mye skrot :P Skal få gravet dem frem og knipset noen bilder :) Hvis ikke jeg husker helt feil er det fortrinnsvis rundt senter det har flasset / korrodert. Skal være rette og fine og ingen kantkjøring.
Sikker på at det ikke bare er lokkene til senteret som har flasset? Det har de til meg, og koster vist ikke all verden nye hos Møller..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca 1000,- for 4 på møller

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senterdekslene er bare slitt i lakken. Det er ikke tvil om at det er felgene som flasser :) Disse har gått som vinterhjul siden de var nye, så er derfor de ser ut som de gjør. Jeg skal få lagt ut bilder av felgene ila. helgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er lenge siden disse har sett dagens lys. Ble overrasket når jeg tok dem frem, for tilstanden er bedre enn jeg husket :) Ingen skader på noen av felgene, kun korrosjon. Alle 4 senterdeksel er i god stand.

 

20170121_181638.jpg

 

20170121_181742.jpg

 

20170121_181955.jpg

 

20170121_182119.jpg

 

20170121_181605.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har disse fått ny eier :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.