Lokallagstreff/årsmøte med valg, Peppes Pizza Tønsberg, 2. februar kl. 18:30

Anbefalte innlegg

Ja, da det er den tiden på året igjen!

 

Vestfold lokallag kaller igjen inn til pizzatreff med årsmøte og valg, som vanlig på Peppes Pizza Tønsberg, torsdag 2. februar kl. 18:30

 

PS: Valg er ikke farlig, ingen blir tvunget til å være med eller gjøre noe som helst, så det er bare å møte opp selv om du ikke vil være med på valget!

 

Som vanlig er det bittelitt å gjøre og holde styr på i et lokallag, så det er greit at noen tar en litt mer formell rolle. Det er ikke vanskelig eller tar mye tid, men det kan hende man får noen nye venner..

 

Alle er uansett hjertelig velkommen til å bidra, også hvis man ikke vil være med i lokallagsstyret!

 

Det blir som vanlig kjapp årsberetning før valg av representanter til lokallagsstyret.

 

Noen funksjoner skal fylles, og vi har i Vestfold tidligere valgt å ha mange i styret så det sannsynligvis alltid er en representert på treff eller tilstelninger. I tillegg er det da enklere å fordele det lille av arbeid på flere. Grunnet lite aktivitet noen år ble styret slanket noe, men vi er nå en gjeng som fyller de fleste funksjoner.

Noen verv er toårige for å videreføre kunnskap om lokallaget og sikre drift.

Stiller flere kandidater, blir det simpel avstemming.

 

Ønsker du å bidra?

VACN er en frivillig klubb, men et styremedlem må allikevel forventes å gjøre litt mer enn vanlige medlemmer. Vi har også enkelte tiltak som krever litt mer innsats, men alt blir jo egentlig hva man gjør det til!

Det er en stor fordel, men ikke noe krav at du er kjent med lokallaget, men du bør ha vært medlem et år eller to. Kan du bidra med noe spennende eller interessant som tilfører klubben noe, er det bare å melde sin interesse!

Presentér deg under, og opplys om hvilke(t) verv du stiller til valg i.

Alle verv som er på valg kan utfordres, vi trenger alltid nytt blod og nye idéer!

 

 

Styreverv, Vestfold lokallag:

 

Leder, ettårig: Bjørn Eirik Ødegård

På valg. Undertegnede stiller til gjenvalg.

 

Kasserer, toårig: Bjørn Eirik Ødegård

På valg. Undertegnede stiller til gjenvalg.

 

Aktivitetsansvarlig, toårig: Anne-Brit Ødegård

Toårig, ikke på valg.

 

Materialansvarlig, ettårig: Chris-William Gjestemoen Rønning

På valg. Stiller til gjenvalg.

 

Styremedlem, ettårig:

Kristian Bleken

Jan Ivar Bjørnstad Poosz

På valg. Begge kandidater stiller til gjenvalg.

 

For å oppsummere er alle stillinger på valg, bortsett fra aktivitetsansvarlig. Tør du utfordre?

 

Etter valget spiser vi, diskuterer 'SubZero'-treffet og hygger oss som vanlig!

 

Jeg tar som vanlig med litt klubbeffekter og kanskje en overraskelse eller to..

 

Håper å se mange nye og gamle medlemmer!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det punktet med "årsmøte" som skremmer folket? Årsmøtet er unnagjort på få minutter, og ingen som ikke vil, blir valgt.

Dette er bare litt ekstra i forhold til et vanlig pizza-treff, så møt opp! Det blir masser av tid til pizza og bilprat! Gleder meg til å høre om Sub zero-treffet, jeg da! ☺

 

Håper vi sees i morgen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e i Stavængar! Så må dessverre utgå dette møtet! Satser på å stille sterkere!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi blir i alle fall en 10-12 stykker i kveld - men det er plass til flere!

Er jo kjempebra føre langs veien akkurat nå... ;)

 

Vi sees! ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjapt referat og årsberetning:

 

Takk til alle fremmøtte (12 medlemmer inkl. følge) for ennå et vellykket treff, jeg tror alle hygget seg! :)

 

Etter årsberetning og 'valg', fikk vi bra mat og god drikke fra vår oppmerksomme servitør.

Denne gangen tror jeg også alt klaffet og at alle var fornøyde på et godt besøkt Peppes! (Studentaften på uteserveringen, og ganske mange gjester inne) Takk til Peppes for super service!

 

De siste dro i 21.30-tiden, så da regner jeg med at alt var ferdig diskutert.

 

Håper å se minst like mange på neste treff!

 

 

Årsberetning 2016 VACN Vestfold

 

Tiltak:

1. 10 vanlige pizzatreff på Peppes i Tønsberg, sommerfest og hjulebord på Peppes i Tønsberg.

2. Gokarttreff, to ganger med etterfølgende grillings hos AB&BE.

3. Forsøkt felles kjøring til hovedtreff..

Noen nye aktive medlemmer, stadig 8-10 på lokallagstreffene.

 

Økonomi:

Klubbkasse inneholdt kr. 7072,- pr. 01.01.2017. (2015: kr. 6680,50)

Generelle utgifter: Snacks/tilbehør grilling gokarttreff, nachos sommerfest og hjulebord.

Generelle inntekter: Skiltplatesalg.

 

Eiendeler:: Vi har fortsatt noen t-skjorter, 30-40 skiltplater og fortsatt endel jubileumseffekter.

Vi har også et 3x6m telt og stor lokallagsbanner.

 

Styret har bestått av:

Leder: Bjørn Eirik Ødegård

Kasserer: Bjørn Eirik Ødegård

Styremedlem og materialansvarlig:Chris William Gjestemoen Rønning

Styremedlem og aktivitetsansvarlig: Anne-Brit Ødegård

Styremedlem: Kristian Bleken

Styremedlem: Jan Ivar Bjørnstad Poosz

 

Valg:

Grunnet velvillige aktive medlemmer og ingen utfordrere, tar det samme styret enda et gjenvalg. Tidsbegrensede stillinger håndheves.

Styret takker for innsatsen!

 

02.02.2017

Bjørn Eirik Ødegård

(sign.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gangen var det ikke mulig for meg å møte opp da jeg var på sertifiseringskurs ifm. jobben nede i Kristiansand, MEN jeg spiste en pizza på den lokale Peppes-pizzasjappa der nede. 1.Torsdag hver måned er og forblir hellig : smil :

 

Håper det klaffer bedre neste måned.

 

 

Ellers flott å se at folk fortsetter å møte opp, sånt er kos :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gangen var det ikke mulig for meg å møte opp da jeg var på sertifiseringskurs ifm. jobben nede i Kristiansand, MEN jeg spiste en pizza på den lokale Peppes-pizzasjappa der nede. 1.Torsdag hver måned er og forblir hellig : smil :

 

Håper det klaffer bedre neste måned.

 

 

Ellers flott å se at folk fortsetter å møte opp, sånt er kos :)

 

Så flott! Vi har jammen også spist på den lokale (og kule!) Peppes i Kr. sand en sommermåned! ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.