Anbefalte innlegg

Hoy, har finni meg en liten leppe til passaten min som jeg gjerne skulle hatt, men tør ikke bestille den via Ebay. :confused: Er det noen som veit hvor man kan få tak i noe sånt i Norge? har browset igjennom det meste av nettsider, men uten hell. Tar imot all hjelp. : klø :

 

s-l500.jpg

 

Må bare beklage hvis dette er feil plass å legge ut, flytt den eller slett den om den ligger feil.

 

Kjell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke alt man finner her til lands desverre, men kan jeg spørre hvorfor du ikke tør handle via ebay?

 

Du er temmelig godt dekka mot svindel osv gjennom ebay, ekstra fint hvis du betaler via paypal i tillegg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat når det kommer til Ebay så har jeg blitt svindlet en del på bil deler. Veit vi liksom skal være godt dekka, men har opplevd det motsatte også. Kan jo linke til den leppa, så kan folk si sin mening på det. Kanskje noen har erfaring her med de som leverer.

 

http://www.ebay.com/itm/VW-Passat-B5-5-3bg-Front-Bumper-lip-spoiler-Valance-addon-chin-splitter-addon-/262769559409?hash=item3d2e494771:g:ShwAAOSwJ7RYWB6h

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

153 positive omtaler siste 12 måneder, ingen negative.

 

jeg vil påstå at du skal være godt dekka der, kvaliteten på leppa er jo selvfølgelig vanskelig å forutsi, men at den dukker opp hadde jeg ikke vært redd for.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på det, takk for hjelpen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri blitt svindlet på Ebay og det har blitt noen titalls handler de siste årene.

 

Synd den leppa var glassfiber, ellers skulle jeg hatt en selv også:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.