Anbefalte innlegg

Hører med dere her jeg da jeg trenger litt hjelp. Har en passat 3bg som er litt elektrisk syk og trenger litt avlesning, noen som har mulighet?

 

Beklager hvis det er feil sted å poste, bare å slette hvis dere vil ha det en anna plass

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bondefrogner eller Frogner? (Beklager hvis det er politisk ukorrekt, skylder på at jeg er Bergenser)

 

litt travel denne uka, men kan sikkert få til noe i nær fremtid

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er lokallagstreff på mandag. Må gjerne komme innom så kan vi ordne diagnose:)

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der sier du noe, vagcommen er med der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer på mandag jeg, må jo se hvem jeg har med å gjøre her :P haha, og ja, vi snakker Bondefrogner, men finnes ikke bondegutt. :D

 

Metro Lørenskog sant? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, Metro

 

da stiller vi hvertfall 2 stykk med vagcom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert, nettop kjøpt bilen så veit så lite om den. Annet enn hva jeg har bytta selv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bli godt med pizza =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i varmen, var meg du snakka med på facebook :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier parkere temmelig langt inn til høyre når du kjører inn i P-huset, til info :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hyggelig Daniel :) Setter pris på at dere er så vennlige alle mann, ikke lett å være nyinnflytta :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har ett bilbatteri å låne bort / selge billig? Sku starte bilen nå, men den er død...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal hive AGM batteriet inn i min så har et syrebatteri som kan selges, kan sjekke specsa i morgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ordna seg, endte opp med nytt temabatteri enn så lenge. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok et spørsmål her da, noen som har peil på hvor de gjør en bra lakkerings jobb til en grei kr.? ;)

Samme hvor det ligger innenfor rimlighetens grenser. Akershus, Hedmark, Oppland, Oslo, Østfold, Vestfold ?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal gjøres. Hel lakkering eller flekk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hel lakkering, må ha base, farge og klar lakk. Alt det fikser jeg selv da jeg får det billig, og kan være behjelpelig med pussing hvis det trengs. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hel lakkering, må ha base, farge og klar lakk. Alt det fikser jeg selv da jeg får det billig, og kan være behjelpelig med pussing hvis det trengs. :)

 

Sånn for nysgjerrighetens skyld, hva er billig for farge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4000 for hele lakk pakka jeg trenger der :) eller var det noe annet du tenkte på? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.