Solgt! Polarwheels Silver Bullet 8,5x20 ET45

Anbefalte innlegg

Lufter for salg et sett Polarwheels Silver Bullet.

 

Limer inn tekst fra Finn annonsen

 

Selger et sett Polarwheels Bullet i silver. Dimensjon er 8,5x20 ET45. Boltsirkel 5x112. Nav er 57,1mm.

 

Det står gode Nankang NS20 dekk i dimensjon 225/35-20 LI93 på felgene.

Har vært brukt på VW Passat B7 og B8. Passer også div andre vw/audi/skoda.

 

Felgene er hele og pene bortsett fra et ca 4cm langt kantkjøringssår på den ene felgen. Se bilder.

 

Selges halv pris av nypris , 8500,-

 

Ønsker i utgangspunktet at de hentes, men kan være behjelpelig med frakt mellom Surnadal og Trondheim.

 

DSC_0048.jpg

20160820_132148.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du legge ut et nærbilde av hvor mye strekk du har?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt vanskelig å se på bildene, men det er ca 1,5cm fra felgkant til der dekkbanen begynner

 

20170213_201833.jpg

 

20170213_201905.jpg

20170213_201823.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk:) Ikke meningen å ødelegge salgstråden din:) Men jeg er jo litt usikker på hvilke dekk jeg skal gå for. Har lurt litt på å prøve 225/35-20 i det siste, men var redd det var får mye strekk, men det var jo innafor:)

Så hvor jeg hadde gått for Falken dekk, som er litt bredere så vil nok dette bli helt perfekt:)

Skulle gjerne hatt felgene dine, men har jo allerede kjøpt: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk:) Ikke meningen å ødelegge salgstråden din:) Men jeg er jo litt usikker på hvilke dekk jeg skal gå for. Har lurt litt på å prøve 225/35-20 i det siste, men var redd det var får mye strekk, men det var jo innafor:)

Så hvor jeg hadde gått for Falken dekk, som er litt bredere så vil nok dette bli helt perfekt:)

Skulle gjerne hatt felgene dine, men har jo allerede kjøpt: bråk :

 

Ikke noe problem. Blir nok bra med Falken. Har avtalt salg av felgene med en fyr fra Bergen i dag, lar uansett tråden være åpen til felgene faktisk er solgt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe problem. Blir nok bra med Falken. Har avtalt salg av felgene med en fyr fra Bergen i dag, lar uansett tråden være åpen til felgene faktisk er solgt. :)

 

Håper han kjøper de da:) Spent på hva du ender opp med til sommeren:)

Lykke til:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.