Anbefalte innlegg

Hei dere,

 

Sommeren begynner å nærme seg litt og den faste sommerplassen våres har jo nå blitt parkeringsavgift-belagt.

Kamera som scanner skiltene når en kjører inn og ut, og det skal betales for parkeringer over 15min.

 

Noe vi skal fortsette med, eller skal vi finne ny plass?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forøvrig komt betalings automat under brua og, er vel ikke lenge før det kommer port der og : fis :

 

Bytte treff dag og? ein som passer bedre for folk flest?

 

få treffplassen ut av sentrum nå da så enkelte slepp bompenga : rolleyes: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med parkeringsplassen ved Troldhaugen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med parkeringsplassen ved Troldhaugen?

 

Er det ein plass i oslo?

 

 

 

 

'he-he'

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det blir for usentralt for enkelte, men Er-an?

 

Tipper de hadde tatt godt i mot hvis man skulle ønske å ta turen inn på en regnfylt dag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er-An blir vel igrunn feil side av byen for dei fleste?

 

Sent fra min SM-A510F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For mange blir det nok feil side av byen. Personlig føler vi bør holde oss "innenfor fjellene" :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bryggen, bussparkeringen, bontelabo og pizzasjappa ved fjøsangerveien, vet ikke om det er dolly eller peppes nå?

 

Det er de plassene jeg kommer på som ikke koster penger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må kjøre 4-5 mil uansett så hvor det er i Bergen sentrum betyr lite.

 

Men hadde satt pris på et sted med tak og lys for vestlandsværet er sjelden så bra at man kan stå ute. Gjør heller ikke noe om man slipper å kjøre inn til selve sentrum eller innom bomringen for mulighetene til å finne en avgiftsfri parkering med tak og lys er vel betraktelig større om man søker litt utenom sentrum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig sak dette. Plassen bør være i nærheten av sentrum, hvis ikke lett for å bli "urettferdig" for noen. Vi har feks parkeringsplassen utenfor Alvøen idrettspark, men det blir fort kjipt for de fra bergen nord/sør, men helt gull for oss på vest og veldig vest(Sotra) siden :-)

En plass med tak, lys og som er gratis er ikke lett å finne.

 

Vi kan kanskje begynne å rullere mellom faste plasser? For å kompensere for hvor de er osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kamera som scanner skiltene når en kjører inn og ut, og det skal betales for parkeringer over 15min.

 

 

Hva skjer hvis man står der over 15 min da, kommer det bot i posten eller går alarmen hos europark :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faktura i Posten, eller for slik som meg som har Sesam Sesam så blir det automatisk trekt fra konto.

 

Lagunen har jo noen greie plasser, spesielt det nye parkeringsanlegget øverste dekk...der parkerer det aldri folk for en eller annen rar grunn. Kan stå 2 timer før en må betale.

 

Vet ikke om Lagunen blir for langt unna sentrum?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet til motsatt uke hadde vært gull for min del,har unger den uken treffet er og må kjøre/hente på treninger så får ikke mulighet til å delta da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om søndager er en god dag, men da finnes det jo en del tomme parkeringsplasser som kanskje har både ute og inne plasser. Laksevåg senter, vestkanten, sikkert flere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet til motsatt uke hadde vært gull for min del,har unger den uken treffet er og må kjøre/hente på treninger så får ikke mulighet til å delta da :)

Sliter med akkurat det samme her. Så gjerne bytte veke. Lagunen fyller det seg bra opp no når dei har stengt eine parkeringshuset for å grave opp alt. Litt langt for oss som kommer frå andre kanten og.

 

Sent fra min SM-A510F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en tur på Lagunen idag, og kan trygt si at Lagunen er utelukket sålenge det er åpent der. Totalt kaos nå når dem bygger der nede.

 

Sentrum er nok det mest "rettferdige" for alle, men også bydelen med minst egnede plasser?

For min del så har jeg ikke noe problem med å beholde plassen/plassene vi har nå... ikke ekstremt mange kronene det er snakk om, men tenker kanskje det kan være litt "prinsipp" hos noen? Uansett noe jeg følte vi burde diskutere :)

 

På det positive så har jo Solheimsviken blitt en del penere det siste året da. Mye mer triveligere omgivelser bortover mot kranen ialelfall!

 

Det med å bytte dag tror jeg kan være lurt. Har inntrykk av at det ofte ikke passer hos mange.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.