Anbefalte innlegg

IMG_20161227_224446.jpg

 

Vurderer å selge disse da jeg har samme hjul på vinter..

 

Ikke mye brukte felger og dekk, en liten stripe i kant på en felg, nesten nye dekk, Delinti så intet premium

merke.

 

Ser for meg rundt 6500kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den nevnte stripen, er det det som er synlig ca. kl. 8 på bildet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, ja det stemmer. Ellers ser de andre strøkne ut :) ser det er steinsprang kl 10 og 11 også. Kan ta fler bilder. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Mulighet for å få prøve de på bil? Bor i hnfs og lurer på om de vil ta inni eller ikke. Hvis du kan gå ned litt i pris (Evt bytte om mine er av intr med mellomlegg fra meg) og de går på bilen kan jeg hente i helgen:)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg målte på bil og ser at det ligger heeelt i grenseland med innpresset, kan se ut til at de vil stikke mellom 15-20mm utenfor skjermen, må nesten prøve de først, men siden jeg bor ett stykke unna skrinlegger jeg det, foreløpig :)

 

Hvis det ikke blir handel med vedkommende over er det mulig jeg freser oppover en helg hvis det er mulighet for å prøve på bil samtidig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Mulighet for å få prøve de på bil? Bor i hnfs og lurer på om de vil ta inni eller ikke. Hvis du kan gå ned litt i pris (Evt bytte om mine er av intr med mellomlegg fra meg) og de går på bilen kan jeg hente i helgen:)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

Hei,

 

Det går ann, men er borte til ikveld, samme imorgen. Er vel hjemme ca. Kl 20 idag og imorgen.

 

Hva slags felger har du?

 

Mob 90637440

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har disse enda, 6000 kr vacn pris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5500, bør være grei pris :) ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.