Adaptiv cruise kontroll Audi S6.

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg lurer på om noen flere med adaptiv cruise controll uavhengig av bilmodell har opplevd at farten senkes på et spesifikt sted, alltid, begge veier, for så å komme i rett hastighet igjen alltid på samme sted!? Fartsgrensen er 60 og cruise er stilt inn på 60, den senker seg ned til 51 hver gang for så å legge seg i 60 igjen! Kan det være noe elektronisk som forstyrrer urenifra tro? Spent på om noen opplever det samme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være Predictive Route Data som ser noe i veikanten på dette stedet?

 

Jeg vet at VAG sliter med denne, jeg har en feilkode liggende konstant fra dette systemet. PRD scanner hele tiden det som er fremfor bilen og denne har problemer med hva den oppfatter i og utenfor veibanen såvidt jeg har forstått.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skriver at fartsgrensen er 60. Har den muligens blitt endret fra 50 nylig? og du sitter med gamle karthidden som da tror at det er 50?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei til begge.

 

Jeg tror ikke det er noe i veikanten el,lignende, og fartsgrensen har alltid vært 60 der, så jeg tror dette muligens kan være en elektronisk forstyrrelse. Jeg kjører en Transporter T6 også med adaptiv cruise controll, denne skjer det aldri med. Ville lufte dette da for å høre om andre opplever det samme. Om det er dag, kveld, regn sol vinter som sommer, alltid på Audi'n og aldri på Transporteren. Og har kun opplevd det på dette spesifikke stedet, ingen andre steder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.