Typ 81/85 inspirasjonstråd

Anbefalte innlegg

Et bilde jeg fant for ei stund sia...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne :tilber:main_201201868041f622be7ad9c

 

åååååååå, Håper det går i boks idag... : rock :

Får svar i kveld... Sånn skal den bli i så fall... :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er en fin Coupe Quattro.

celle00062.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åååååååå, Håper det går i boks idag... : rock :

Får svar i kveld... Sånn skal den bli i så fall... :tilber:

Skal du kjøpe den du la ut bilder av i går. eller har du funnet noe morro som har stått stua bort på en låve med 100000 på metern?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her var det mye fint ble nesten syk jeg.. takk for innspirasjonen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du kjøpe den du la ut bilder av i går. eller har du funnet noe morro som har stått stua bort på en låve med 100000 på metern?

 

Kan ikke gi 30K for den der, jeg har sagt max 20 lapper... Egentlig er den nok ikke verdt mer enn 15 K, for det er endel jobb med den... : gråter :

 

Han har en kompis som har sagt han vil gi 30k for den... Han må bare selge en M6 militærbil først... : rolleyes

 

Men det dukker nok opp noe... :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får sikkert den vite der. 30k er sinnsykt for den der. Han ringer deg sikkert under uka. Da han skjønner at fantasi vennen ikke får solgt army børsja si : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åååååååå, Håper det går i boks idag... : rock :

Får svar i kveld... Sånn skal den bli i så fall... :tilber:

jeg liker dine planer Håkon.. vi har vært uenige før.. men Tror dette blir konge.. LYKKE til med prosjektet... :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge! Retro-prosjekt på gang her også..... Helt clean med retro-felger og KW gewinde........... MÅ jo bare ta vare på denne;) 17" er solgt, og skal aldri på igjen.... Bilen har for øvrig V8 hekk og det står en helt original god gammel 2.2 E i den;) Brom, brom...

111-1165_IMG.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og atter igjen....

 

Send meg noen bilder av Sølvpilen som jeg kan legge inn i albumet da... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøve å legge ut et lite bilde av min egen 90 her å. et rullende prosjekt siden den er i daglig bruk til å fra jobb osv ;)

adi 90 rudskogen1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge! Retro-prosjekt på gang her også..... Helt clean med retro-felger og KW gewinde........... MÅ jo bare ta vare på denne;) 17" er solgt, og skal aldri på igjen.... Bilen har for øvrig V8 hekk og det står en helt original god gammel 2.2 E i den;) Brom, brom...

 

Har du noe direkte link til det KW Gewinde som passer på type 81/85? Har lett etter dette til min, men finner det ikke. finnes det i det hele tatt? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

et milde av min 83 quttro som er svært dårleg, mye rust.........

008.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.