Anbefalte innlegg

Noen som kan fortelle meg lakk koden på en audi a4 1996 modell? Den har standar sølv metallic men trenger som sagt koden... Har ikke bilen her så jeg får ikke sjekka opp nr i motorrom eller på klistrelappen så trenger jeg denne koden til i morgen... Litt krise.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan fortelle meg lakk koden på en audi a4 1996 modell? Den har standar sølv metallic men trenger som sagt koden... Har ikke bilen her så jeg får ikke sjekka opp nr i motorrom eller på klistrelappen så trenger jeg denne koden til i morgen... Litt krise.. :P

 

 

Hva med å sjekke hos møller? kan være de ser det på skjermen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å sjekke hos møller? kan være de ser det på skjermen??

 

Det skal mye til å få folka på Møller til å sjekke opp dette for meg.. De får jo ikke betalt for å gjøre meg tjenester så... Hvertfall slik det har vært før...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er ivertfall LY7W...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er oxo LY7W. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er oxo LY7W. ;)

 

 

Takk takk! Da fikk jeg sendt koden til han som skal lakke sideskjørtene mine! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk! Da fikk jeg sendt koden til han som skal lakke sideskjørtene mine! :)

 

Bare hyggelig ;)

Men vær OBS på at det finnes MANGE LY7W lakkoder i sølv visst,men min lakkerer brukte den øverste LY7W han fant på lista og det er denne som stemmer perfekt til bil. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig ;)

Men vær OBS på at det finnes MANGE LY7W lakkoder i sølv visst,men min lakkerer brukte den øverste LY7W han fant på lista og det er denne som stemmer perfekt til bil. : smil :

 

Ikke mange, men 3...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.