Audi A6 2,4 Q 4B Startsperre problemer

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en Audi A6 Q 2.4 l 2000 modell. Problemet startet med at alt i kombi instrumentet begynte å blinke. Det samme gjør alt av lys til radio, klima og ellers rødt lys i brytere.

 

Deretter så ville ikke bilen starte grunnet startsperra som slo inn. Feilsøkte på dette og fikk opp feil på nøkkel. Slettet feilen med vagcom og alt var bra et par dager. Så begynte det igjen men da uten at bilen fikk start. Loddet to av ledningene til spolen på tenninga og problemet var løst en liten stund igjen. Byttet sluttstykket og det hjalp ikke i det hele tatt.

 

Tar jeg strømmen i 10 min funker alt fint et par ganger også er det tilbake igjen.

 

Søkt med vag com og fått følgene feil :

01176 Key 65-10 Unauthorized - intermittent

01176 Key 07-00 Signal to low.

 

Normalt sett skulle dette være problemer med nøkkel. Har ingen andre å teste med heller, men det jeg synes er rart er at når feil blir slettet eller man tar strømmen i 10 min funker det. Det jeg lurer på er om det er problem med instrumenbrettet eller x rele da alt står og blinker og nålene går innemellom dit de ønsker selv.

 

 

Tusen takk for alle forslag her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.