Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg A4 igjen og er på jakt etter noen tøffe felger, helst med litt kant på!

noen som har forslag til hvor jeg kan kjøpe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpt rs4 2 til min. Syns det passa bra... LIte med kant men dog....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er for lengst oppbrukt spør du meg..

 

BBS CH er ett meget fint alternativ til A4 om du ikke trenger kant.

Ellers har dekkskift noen pene BBS look med kant :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er for lengst oppbrukt spør du meg..

 

Å det er ikke BBS CH???????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å det er ikke BBS CH???????

 

Skulle akkurat til og si det samme... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke om de er store nok vel? : klø ::P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke om de er store nok vel? : klø ::P

 

Da må det være 10"x19" for å være pent :)

Å det funker heller dårlig på A4.....

 

Men tilbake til topic: Ta en titt på felger å velg noen du selv liker,det er ofte det beste....

Det er tross alt din bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må det være 10"x19" for å være pent :)

Å det funker heller dårlig på A4.....

 

Men tilbake til topic: Ta en titt på felger å velg noen du selv liker,det er ofte det beste....

Det er tross alt din bil :)

 

Helt enig med hva du skriver her Jone, det er hva man liker som er viktigst...

 

Går ikke 10" bak på A4 da? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

10" går fint bak på A4... Hvertfall min så.. ;)

 

030320072127.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke 10x19;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda.. Hadde 9x19" med et innpress på 13, så det skal nok gå bra med rundt ET30..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min gamle A4 med 10,5x18.. Husker ikke helt ET men mener det var rundt 28, greit med kant også på disse.. :)

 

S7000232.jpg]

 

S7000240.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

begynner å bli lei å høre folk sier at det er så mange som har de felgene på den type bil ol!

samme faen det da vel så lenge det ser bra ut! vis jeg har lyst på noen felger og noen sier til meg at de er oppbrukt, så driter jeg i det fordi jeg synes de passer bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

begynner å bli lei å høre folk sier at det er så mange som har de felgene på den type bil ol!

samme faen det da vel så lenge det ser bra ut! vis jeg har lyst på noen felger og noen sier til meg at de er oppbrukt, så driter jeg i det fordi jeg synes de passer bilen

Agreed. :)

BBS CH ser fett ut, uansett om det finnes 3 eller 300 av dem. Selv om felgene er like, er det mye på bilen som kan gjøre at den skiller seg ut.

 

Jeg har selv RS6 som kan betegnes som relativt populære, uten at jeg møter spesielt mange like biler verken langs veien eller her på forumet.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I og med at BBS CH er så omtalt i denne tråden så kan jeg jo legge ut et bilde av min bil - synes felgene kler bilen utrolig bra :D

(litt dårlig mobilbilde da men)

8,5 *19 med 235/35-19

Stranda Camping.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe har kjikka på felga i snart to veker her men klare alldri å bestemme meg:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dissa Keskin e no alvorleg fine,men du får dei vel kun i 18"??

 

Ka slags Audi du har kjøpt no egentli? du skifta no bil like ofte som det regna på Sunnmøre..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dissa Keskin e no alvorleg fine,men du får dei vel kun i 18"??

 

Ka slags Audi du har kjøpt no egentli? du skifta no bil like ofte som det regna på Sunnmøre..:)

 

får dei vel kun i 18 ja, 8.5*18 å 9.5*18, så litt gira på 19 da:D men må vel bestemme meg snart siden det er bare felger som mangler nå.

hehe sant så sant d:P nei kjøpt A4 TQ 96 mod:) held på å sammle opp en haug med pakker nå som ligg på posten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen meining om hvilken ET jeg skal velge? vil ha noe som ikke stikker allt for langt ut! er vel ET 42 som er originalt på A4 B5 vel? lurer også på om det er lang bestillings tid på quality-autoimport. tenkte å bestille der i fra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen meining om hvilken ET jeg skal velge? vil ha noe som ikke stikker allt for langt ut! er vel ET 42 som er originalt på A4 B5 vel? lurer også på om det er lang bestillings tid på quality-autoimport. tenkte å bestille der i fra:)

 

ET mellom 30-35 blir bra på disse bilene. Selvfølgelig noe avhengig av bredde på felgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da lurer jeg på om det blir Keskin Kt2 8.5 framme å 9.5 bak:) vil dette gå bra med tanke på 9.5 bak og ET 30? eller vil det ta borti skjermen?

 

lurer også på om noen har bilde av 18 felg med 215/35/18 felg med dekk på liksom:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

med 215/35-18 blir vel lasteindeksen for lav

 

kjøpe mine 9x20 :D lol

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.