Anbefalte innlegg

Trenger hjelp!!!

Finner ikke enderør til min Audi A4 fra 03', skal bytte fra bøyde dieselrør til 4" synlige enderør. finner det bare ikke, har 5,8cm orginalt utblås!

 

hjelp!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt genialt, men det er dårlig plass bak bakre potter og bakfanger på A4, så de kan ikke være så lange..

Tenkte å ha enderørene i flukt med bakfanger!

 

hvis det er noen som har til salgs så er det helt über

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt genialt, men det er dårlig plass bak bakre potter og bakfanger på A4, så de kan ikke være så lange..

Tenkte å ha enderørene i flukt med bakfanger!

 

hvis det er noen som har til salgs så er det helt über

 

Jeg hadde de på den forrige A4en min og det så sånn ut.

 

Det går å få de noen cm til lengere inn enn på bildet.

931127288445ed41136df7.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fyy syke, Inge, det der er så sinnsykt rått! akkurat slik jeg tenkte å ha det, tusen takk, har bestilt "billig" enderør ifra BS bildeler, men blir å gå over til de du hadde der hvis jeg ikke blir fornøyd!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det kun rør det er snakk om her, eller hele bakre potta med 4" stuss? Hvis det er kun rør så har jeg spurt på både bilextra, torshovog mekonomen, men ingen av dem kunne skaffe!?

 

 

Simons har 4" enderør. De har artikkelnummer U 25 63 10 og heter "Rondo XL 63".

 

Selges hos bla.a. Torshov, Mekonomen og Bilextra.

 

Se nederst på denne siden/linken.

http://www.ray.se/Katalog/PDF-katalog/Universal%20PDF/UNIVERSAL%2063,5%20mm.pdf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det kun rør det er snakk om her, eller hele bakre potta med 4" stuss? Hvis det er kun rør så har jeg spurt på både bilextra, torshovog mekonomen, men ingen av dem kunne skaffe!?

 

Det er kun enderør.

 

Hvis de ikke klarer det er det en meget sløv kundebehandler. Det er i alle fall ingen problemer rundt omkring i Østfold og Akershus.

 

Kan også kjøpes i butikken hos Sørensen & Balchen på Holmlia utenfor Oslo. De er importør av Simons eksos.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kun enderør.

 

Hvis de ikke klarer det er det en meget sløv kundebehandler. Det er i alle fall ingen problemer rundt omkring i Østfold og Akershus.

 

Kan også kjøpes i butikken hos Sørensen & Balchen på Holmlia utenfor Oslo. De er importør av Simons eksos.

 

 

Ok. Jeg fikk de til å bla i katalogen i dag (Torshov) og da kunne han skaffe 3 1/2" fant han ut, men ikke no større.. Det var Simons katalogen dem hadde. Skaffer de i rustfritt og med bøyer også, vet du noe om det? i 4" altså...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Jeg fikk de til å bla i katalogen i dag (Torshov) og da kunne han skaffe 3 1/2" fant han ut, men ikke no større.. Det var Simons katalogen dem hadde. Skaffer de i rustfritt og med bøyer også, vet du noe om det? i 4" altså...

 

Kan du ikke bare gi de produktnummeret da? da burde det vel ikke være så vanskelig for de å bestille to av de : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.