Anbefalte innlegg

Selger mine 20x9 hjul til A4 Allroad grunnet bilbytte.

 

RS5/rotor replika (Italienske, god kvalitet)

ET 26

Brukes på originale hjulbolter (koniske)

Nye dekk (200 mil) står på. 255/35-20, Kuhmo, "ikke billigdekk"

Støysvake og gode dekk.

Hele og pene felger, ikke kantkjørt. En felg veltet på betonggolv da jeg tok dem av og har noen små hakk etter dette. Sees kun på nært hold.

 

Kr 10.000. Selges kun komplett. EDIT: Kan ta 19" "OEM/OEM look" golf 6 hjul i bytte.

 

 

Hentes Lillesand, evt kan jeg ta dem med mot vestlandet fredag 17.1 eller Drammen/Sigdal siste helgen i januar.

 

(På bildene står felgene med 275/35 dekk)

ImageUploadedByTapatalkHD1388872205.965514.jpg

ImageUploadedByTapatalkHD1388872220.905083.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, har du bilder av bilen med 255 dekkene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Har dessverre ikke det, iom at jeg kune kjørte en kort tid med disse innen jeg solgte bilen.

 

Men de er ikke veldig forskjellig fra bildet over. 275 dekkbredde er vel litt i overkant for 9" felg, mens 255 passer "spot on", uten verken mye strekk eller "overheng"

 

mvh

Ove

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, har du bilder av kun dekkene og felgene da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Eller Nei... men de ligger trygt lagret i verkstedet så jeg kan lett ta noen i ettermiddag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desverre. Tror neppe jeg går klemt på de hjulene på en Golf 6... Synd, for det er flotte felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.