Anbefalte innlegg

Hei dere alle lokalt!!!!

I dag var jeg innom Autoparts i Bodø og pratet med Stig, de som driv det.

Vi skal få til en avtale med med dem.

Kanskje blir det en liten visning der også etter vert.

Får tilbakemelding i neste uke.

Har også innvetert han til neste møte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan da informere om at undertegnede og Inderberg har vært hos Mekonomen idag og pratet med dem angående en avtale. Dem var positive til en avtale og snakket om 15% på delekjøp og opptil 25% på f,eks lyspærer og batterier.

 

Dem hadde betingelser, som f,eks at medlemmene kunne legitimere seg som klubbmedlemmer

Jeg skal ta kontakt med dem iløpet av uka, men tror dette går i boks. .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, fikk nettopp telefon fra Mekonomen, avtalen er i boks. : ja :

Så nå har vi avtale med både Mekonomen og Autoparts.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke Bodø Bil rabbat til oss medlemmer? Fikk ingenting i rabbat enda jeg dro frem det proffe : haha : kortet fra vw audi club???

Dama i skranken sa at ho ikke kjente til noe avtale. Har jeg blitt lurt?

 

Heisann og velkommen som medlem :)

 

Merker at det er ulik praksis hos Bodø Bil fortiden.

Du får kun rabatt på deler hos Bodø bil og før så var det en generell rabatt i Møller konseptet på 10-15%.

 

Denne har som jeg forstått opphørt og det er opp til hver enkel VAG forhandler å gi rabatt eller ikke. Problemer er at mange er privateid og ikke gjennom Møller.

 

Har handlet masse med Bodø bil og har bestandig fått 10-20% rabatt alt etter som man kjøper. Vi skal få til en prat med de på Bodø Bil. Å spørre damene i skranken er ingen vits :)

 

Skal komme tilbake til dette. Dette vil jeg tro er en sak for Bjørn Sørheim eller Tor Ness : ja :

 

Mvh: Bjørn Tore

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så i treffpunktbladet at det er noe som heter styling-tech i bodø,hvor er det?????

 

Styling-Tech ligger i Levanger N-Trøndelag. Bekjent av meg og min bror som vi i lokallag Bodø har fått rabatt med. Tror generelt klubben får rabatt nå avhengig hvor du bor. Ok pris og ok leveringstider. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært litt i dialog med gutta på Lyd på Hjul for å sjekke mulighetene for å ordne en rabattavtale med dem. Ettersom de nå også har startet med styling så er vel kanskje dette midt i blinken.

 

Det er ikke vits for meg å ordne en avtale som bare jeg er interessert i, så er det flere som er interessert

så legg inn en liten tråd her.

 

Er det stor nok interesse fra dere andre så kan jeg prøve å få til noe med dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tor har vært i kontakt med Lillian hos Tintorama, klubbmedlemer får nå 10% på solfilm der:)

Ta med medlemskort, kvittering på medlemskap elns:)

 

 

------------------

 

Har forresten slått sammen alle trådene som omhandler rabatter her i Bodø, skal se om jeg får tråden klistret slik at den ligger på første siden til enhver tid:)

I tillegg har jeg fjernet alle poster som ikke har noe med våre rabattavtaler å gjøre, ingen av de slettede postene var av noen spesiell betydning, men hvis noen ikke liker at jeg har fjernet disse postene så send meg en pm, så oppretter jeg dem igjen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om dette er riktig sted å ta dette opp, moderator får evt flytte/slette om ønskelig(er livredd for "klistret"-poster)

Var innom Bodø bil igår og hentet en grill jeg hadde bestilt. Fikk da beskjed om at vi ikke hadde noen avtale, og dette evt måtte tas sentralt. Syntes dette var rart, fikk da rabatt sist jeg var innom(ca 1mnd siden). Noen som vet hva som egentlig gjelder? Er det litt etter vindretning og luftfuktighet om man får rabatt eller ikke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom Bodø bil igår og hentet en grill jeg hadde bestilt. Fikk da beskjed om at vi ikke hadde noen avtale, og dette evt måtte tas sentralt. Syntes dette var rart, fikk da rabatt sist jeg var innom(ca 1mnd siden). Noen som vet hva som egentlig gjelder? Er det litt etter vindretning og luftfuktighet om man får rabatt eller ikke?

 

John Kopperud laget en tråd for en tid tilbake angående samtaler med Møller sentralt, var visst muligheter for samarbeid hvis jeg ikke husker feil:) Har forhåpninger om at det kunne kommet en klar henstilling fra Møller om at butikkene rundt om i landet oppfordres til å samarbeide med oss medlemmer:)

 

På Bodø Bil er det nok som du sier litt avhengig av hvem som står bak skranken, har stortsett brukt å få rabatt, men så er jeg også litt frempå da:o

Torstein i Lokallaget jobber på Bodø Bil, og vårt håp er at han kan ta seg en prat med dem der om en fin avtale for medlemmer når han blir varm i trøya der:)

 

Blir dumt å si at du ikke skal kjøpe ting der, men vi har ganske gode betingelser hos Mekonomen/Auto Parts, så hvis det ikke er helt unike ting du skal kjøpe så vil du kanskje spare noen kroner ved å handle der inntil videre:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv spurt de på deleavdelingen om rabatt for VACN-medlemmer kunne vært aktuelt for Bodø bil og de sa at det sikkert kunne la seg ordne. Oppfordrer styret i Bodø til å ta kontakt med Bodø bil mht. dette.. (Regner med at dette må gjøres av styret i lokallaget?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv spurt de på deleavdelingen om rabatt for VACN-medlemmer kunne vært aktuelt for Bodø bil og de sa at det sikkert kunne la seg ordne. Oppfordrer styret i Bodø til å ta kontakt med Bodø bil mht. dette.. (Regner med at dette må gjøres av styret i lokallaget?)

 

Vi har styremøte nå søndag, skal tas opp:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har styremøte nå søndag, skal tas opp:)

 

Hvordan gikk det med denne saken?

 

Jeg ser også at enkelte av innleggene i denne tråden er noe foreldet, så jeg lurer på om disse avtalene fortsatt er gjeldende, f.eks Auto Parts, Mekonomen, mener tom. jeg leste en gang om en avtale med Tintorama?

 

Kunne kanskje oppdatere tråden med gjeldende avtaler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk det med denne saken?

 

Jeg ser også at enkelte av innleggene i denne tråden er noe foreldet, så jeg lurer på om disse avtalene fortsatt er gjeldende, f.eks Auto Parts, Mekonomen, mener tom. jeg leste en gang om en avtale med Tintorama?

 

Kunne kanskje oppdatere tråden med gjeldende avtaler?

 

Jeg skal ta meg en tur innom Bodø Bil og prate med dem, bare gi meg noen dager, er nyoperert:o

 

Avtalene hos Autoparts og Mekonomen er fortsatt der, og den fra Tintorama er ifra mai måned, så den skal fortsatt være gyldig den:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen fremgang på rabatt hos bodø bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter Torstein sluttet der kokte det vel mer og mindre bort.

Jeg har nevnt det for dem ved flere anledninger, men blitt mer eller mindre henvist til retningslinjer fra Sulland-Gruppen som er eier der, så jeg tror det må sendes et formelt brev til dem, der vi presenterer oss og legger frem et ønske om en avtale.

Pr. øyeblikk sitter jeg verken i lokallagsstyret eller har noe med lokale partnere å gjøre, så dette er vel en sak for Hovedklubbens partneransvarlig eller for Lokallag/regionsleder å ta fatt i:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei på dere, har nu gleden av å frembringe en avtale med Bodø Bilpleie A/S.

Vi har fått 10% rabatt på alle produkter der. Vis Medlemskort

Det siste er at de har overtatt tuning fra TS-Racing.

De gjør blant annet dette:

-Vask / Polering

-Lakkrens/ Polering

-Interiørrens/ Impregnering

-DITEC lakkforsegling med 6 års glansgaranti

-Retting av småbulker uten lakkering

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen avtaler med sulland as? Var innom sulland Mo i Rana i sta og lurte på om det var noen avtaler. Dem sa jeg måtte ta kontakt med lokal lagsleder og få han til å ta kontakt med Kenneth Rabben på Sulland Mo i Rana. Virket som dem var positive til klubbrabatter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel ingen avtale med sulland, lokallagsleder har vi heller ikke, men hadde jo vert gøy om vi fikk til et lokallag.

 

vi har foresten en god avtale med mekonomen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen Stig.

 

Det er ikke helt riktig med tanke på lokallags leder for oss på/i Helgeland. Tor Ness er lokallagsleder for hele Nordland fylke, men slik jeg ser det til nå i Nordland fylke så er det 3 "lokallag" som har tatt ett lite initiativ utenom Region Nord. Det er:

 

- Bodø Lokallag - Lokallags leder - Tor Ness.

 

- Vesterålen Lokallag - Kontakt person - Hans Jørgen Jørgensen slik jeg har forstått det.

 

- Helgeland Lokallag - Kontakt person - Meg selv intill videre. Jeg har/får klubbeffekter for oss i Helgeland. (Bare hyl ut om du/dere ska ha noe så avtaler vi ett treff/møte ;))

 

Rettelser til lokallagsbiten får dere som mener dette er helt feil komme med ;)

 

Jeg pluss noen andre har ihvertfall prøvd å få til ett Helgeland lokallag hvor vi på Helgeland får til noen lokallagstreff. Hvor aktive vi er/blir er jo opptil oss selv. Man kan snakke mye her inne om å starte og å møte opp på loakallagstreff, men blir fort bare med snakket, dessverre.

Vi hadde til informasjon vårt første lokallagstreff 1 Juli hvor vi da totalt var 6 biler.

Til ACR 18 & 19 Juli var vi 7 biler fra Mosjøen (da manglet vi ihvertfall 2 biler fra Mosjøen) så vi er en gjeng fra Mosjøen som er klar for å få til noen treff med dere fra Mo.

Løsningen på dette kan være at vi bestemmer oss for 2-3 møtepunkter hvor vi kan veksle mellom. Èn gang på Mo, S.sjøen, Mosjøen evt. og Brønnøy.

 

Vi har mye vi kan finne på i Helgeland og, det er bare å få dradd det i gang. Jeg er selvfølgelig veldig ivrig på lokale avtaler i Helgeland jeg og som sikkert de fleste andre også her og det kan vi helt sikkert få til....?!

 

MVH

Thor Arne Lysfjord.

Helgeland Lokallag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av avtalene som fortsatt gjelder her? Er tintorama i bodø enda levende eller er det slutt der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tintorama lever enda såvidt som jeg vet. Vi får vel rabatt der også, hun dama som jobber der får masse skryt. Får også rabatt hos Mekonomen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har oversikt over hvilke avtaler vi har hvor i nordland ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.