Lokallagstreff Trondheim - ny runde med lokallagstreff?

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne tatt turen men er dessverre ferietid her. Må få til noe oppmøte etter ferien :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenge til det er noe større vacntreff i byn da?:) arti med litt bil når man først kjøre fra Oppdal

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje jeg kommer, ny innkjøpt S2 hentet i natt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ å Polo'n tar tur'n ikveld :)

 

Nånn som ordne me 2 klistermerka Å 2 skiltplata? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som tenker seg i vei idag? :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil treffes for å jabbe litt shit en dag før jul eller i romjula?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

23 gjester som vurderer lokallagstreff i kveld? :P

 

Solen skinner - noen som skal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall dag for treff idag ja[emoji41], men har dessverre ikke ikke mulighet [emoji17]

 

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tenkt seg i vei i morgen? C&C også samme tid i morgen. Kult å få samlet en VAG gjeng utenfor europris. (hvis det e noe plass der!!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte meg dit med den gamle grå

 

Sent fra min HTC U11 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det vært noe treff siste året? Noe stemning for et treff kommende søndag? Er jo fortsatt sommerdekkføre, 7 grader i dag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Har det vært noe treff siste året? Noe stemning for et treff kommende søndag? Er jo fortsatt sommerdekkføre, 7 grader i dag..

 

Ingen treff på over ett år meg bekjent, virker som de fleste har gitt opp, meg selv inkludert.

 

Facebook og andre forum har tatt over mange tror jeg, spørs hvor lenge denne klubben holder hodet over vannet - kjempetrist!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Facebook og andre forum har tatt over mange tror jeg, spørs hvor lenge denne klubben holder hodet over vannet - kjempetrist!

 

Ser at for eksempel Audi Freaks tar mange unge i alle fall. Vises på spørsmål og svar der inne :-) Burde vært mulig å få til et samarbeid/rekrutering fra slike grupper slik at de kunne finne et forum der det er mulig å søke etter svar og i mange tilfeller få bedre svar. Et klubbmedlemskap er så billig at det ikke er til hindring for noen. Spesielt når du ser hvor mye ungdom i dag bruker på bilene sine. Har tenkt å evt ta opp dette med styret også og se om de har troen på det. En start kunne ha vært å invitere de spesielt til treffet vært på Våler kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvem som er lokallags-moderator lengre, men å oppdatere denne tråden er en start i alle fall.

 

5. august var siste dato så etter kalenderen er det treff i kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har oppdatert tråden så den reflekterer realiteten iallefall. Det er vel en stund siden det var nok oppmøte til faste lokallagstreff, men er villig til å prøve å sparke igang dette til våren igjen. Tenker da vi kan kjøre treff ved behov. Tanker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er absolutt med på dette. Vi kan prøve å «markedsføre» dette litt i forkant av hvert treff. 

 

Har lokallaget noen egen facebook side kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke facebook selv så jeg har ingen adgang men det er jo en fin kanal å bruke, de fleste er vel på facebook. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ting tyder på det, mye aktivitet i gruppechatten på kort tid. Hvordan er stemningen for et lokallagstreff kommende søndag? Tenker vi flytter oss på andre siden av veien for jula til burger king for en burger / kaffe.. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er ivrige på å sparke litt dekk i kveld?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje. Litt kort varsel. Men ser an om flere vurderer en tur 🙂

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Noen som er ivrige på å sparke litt dekk i kveld?

 

 

Kan ta en tur ikveld :) kl 19?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.