Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Någen som kan hjelpa me omlegging og balansering? :-)

 

EDIT: Ordna!

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Nei. Eg blei forsinket hjem fra hytten så rakk aldri innom. Mye folk?

 

Me va 4 stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det noe for seg å kjøpe vinterdekk nå ift pris? Eller blir ikke prisene justert slik som på andre sesongvarer?

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Næh, er ikke mye forskjell. Ofte dyrere off season siden det ikke lages så mye av det nå som mot vinteren.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

UP her i Stavanger 44430176dc4d4773f4e4e4d149cf91bf.jpg

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spre ordet! :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver igjen. Tenkte å begynne å demontere delebilen min i morgen eller torsdag. Någen som vil ver med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du vært uheldig eller tar delene i hverandre?

Lakkstift hjelper godt på det estetiske vertfall, det vil vise at noe er der, men ruster vertfall ikke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte original lakkstift fra møller på min hvite Superb. Det blir atskillig mye bedre. Du ser det fremdeles, men ikke før du går nærme for å inspisere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller Bil har egen mann som tar seg av Spot repair på avd. Skoda på Forus. Han fikser både Skoda, VW og Audi.

Ville snakket med han, evt. bare kjøpt en lakkstift og penslet selv om det er aktuelt...

 

Om du leverer bilen inn på Skadesenteret til Møller for å få det lakkert, blir det fort veldig dyrt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som vett om kor en kan gå å hiva spill olja, gammal kjøleveska,bremseveska etc etc.. begynne fylle seg opp i garasjen, og vett ikje om kor en kan hiva sånn..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Bergen og Oslo tar de i mot slikt på søppelplassene, vil tro det gjelder Stavanger og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som vett om kor en kan gå å hiva spill olja, gammal kjøleveska,bremseveska etc etc.. begynne fylle seg opp i garasjen, og vett ikje om kor en kan hiva sånn..

 

Tar i hvertfall i mot på gjenvinningstasjonen på forus.

Tror også at bensinstasjoner skal ta i mot spillolje, da det er ganske høy returavgift på slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som vett om kor en kan gå å hiva spill olja, gammal kjøleveska,bremseveska etc etc.. begynne fylle seg opp i garasjen, og vett ikje om kor en kan hiva sånn..

 

Finni meine at verksted e pålagt å ta i mot sånt.. Har ikje testa sjøl, så d står her ennå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok! Då e i hvert fall bossplassen på forus et alternativ om ikke annet :)

Takk boys! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet av et eksos verksted i Stavanger området? Noe alla Svendsen eksos, som kan blokke ut dim på rør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som vett om kor en kan gå å hiva spill olja, gammal kjøleveska,bremseveska etc etc.. begynne fylle seg opp i garasjen, og vett ikje om kor en kan hiva sånn..

 

Du kan levere det gratis på kommunens avfallstasjoner. Feks Ivar på Forus.

 

Eller et bilverksted/bensinstasjon. Alle som selger olje er pliktig til å ta i mot spillolje. Det eneste de kan kreve er at du leverer det i forsvarlig emballasje.

Godkjente mottak får 2,24kr pr liter for spillolje :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som har prøvd denne? Eg har den 1,5t med rulla foran, men pga grov asfalt så slite den litt å bevega seg me last. Denne har større hjul, så burde ha mindre av de problemene. cd14a72d23ab02e9f2db5bc4a4855400.jpg

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakkstiftene får du laget på lakk & verktøy på lura.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.