NBS 2018
vacn.adprofil.no

Side 2126 av 2126 FørsteFørste ... 11261626202620762116212421252126
Viser resultater 31.876 til 31.887 av 31887

Tråd: Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Trenger interesse fra andre kommuner også ser det ut som, er nok mye som må være iorden før de kan sette en faktisk dato..

Tror aldri det var snakk om at det skulle være klar høsten 2019, men at det skulle være asfalt innen da, så blir det vel å bruke vinteren på resten

Viktig å begynne interessen tidlig!

Mvh
    Rune

Angående KNA så sendte jeg de en melding på facebook om dette banemeter salget de har. Tenkte jeg skulle sponse de litt. Ville bare høre hvordan de lå an med finansiering og slikt og om de var avhengig av disse salgene. Dette var svaret jeg fikk:

Hei Stian, og takk for interessa! Salg av "banemeter" er en del av finansieringen av forprosjektet, og går i hovedsak til løpende utgifter, f.eks. har vi hatt kostnader til utarbwidelse av reguleringsplan og gebyr på dette. For tiden jobber vi med en redesign av dragstripen gpr å integrere street legal i langstrekket foran depot. Når der gjelder hovedfinansieringen gjenstår å få tilsagn for lånefinansiering, her trengs ekstern kvalitetssikring av forretningsplanen, (ca 20 MNOK) og sponsorer (ca 10 MNOK). Dersom du tenker å bidra med et større beløp, kan du få detaljert innsikt.

Så kan se ut som de har ett stykke igjen enda.

Eg kjøpte 'to meter' i junior sitt navn. Kjekt å ha diplom på barneromme eller garasje om dette sko bli någe av

Mvh
    Rune

Då har me solgt og overtagelse e 1 august. Så tiå e knapp så ser ut te at me ikje får begge bilene nordøve i denne runden. E d någen som har plass te Passaten ein stonn?

Gratulere dårlig med lagringsplass hos meg desverre..

Vis innlegg
    Då har me solgt og overtagelse e 1 august. Så tiå e knapp så ser ut te at me ikje får begge bilene nordøve i denne runden. E d någen som har plass te Passaten ein stonn?
    Hvis du tørr kan du parkera på eiganes utfor soneparkeringen?

Hadde håpt på å finna ein plass der någen ser an jevnlig

Mvh
    Rune

Hvis du ikke finner noe lokalt, så har jeg alltids plass i Sandeid for noen uker

An kan stå hos meg på gården

Vis innlegg
    An kan stå hos meg på gården

Kanon lasse! =)