Du gjør det helt RIKTIG. Bil utgave.

Anbefalte innlegg

 

Kom over denne, fin forening av norsk natur og heftig kjøring med fet bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe viste ikke helt om denne skulle under riktig eller feil tråden men artig var det

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tatt meg en tur til plassen jeg vokste opp på, Sand i Ryfylke. Her er det fine forhold for å ta seg en taxi-tur. Biler er til for å brukes?

 

Ja, det er en RS6!

 

Edit; for de som ikke gidder google, så er Sand et tettsted i Suldal kommune. Suldal kommune har i underkant av 4000 innbyggere. Så er bare en liten fille-plass. Men en Audi RS6 Avant må man ha. : rock :

 

DSC_0688.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

27019049_10156593376230260_1606927371_o (1).jpg

 

Denne var innom meg for å få laget/montert dekor i går, og den var bare helt rett bygget i mine øyne, tøffeste Caddy jeg har sett IRL.

 

Kanskje gammel klubb-bil? Mener bestemt jeg har sett den på bilder en eller annen plass før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en i klubben som har kjøpt fangere til en slik bil, men mener den var grå (?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel denne som Sverre-Kristian Dalby bygde? FB_IMG_1516576355832.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, sommerfelgene som hørte til var OZ (et eller annet) HLT sa nåværende eier, så det stemmer nok veldig bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kul Caddy.Er det AMG-replicahjul på det første bilde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.