Spotta medlemsbiler i Trøndelag

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier , hadde vært morro å fått koblet litt biler med forums brukere :)

 

-I dag morrest grå muligens A4 (senket) med knust høyrebaklykt på godt fart opp klett bakken. Hadde nr skilt plater som var klubben sine hvertfall

 

- Mørke grønn A6 (senket ) park kjelleren på statens hus, nr skilt plater på denne også.

 

spennde å se om noen svarer :)

 

hilsen nysgjerrigper : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bli intressant å se hva som dukker opp her etterhvert ;)

 

Jeg synes stadig jeg har sett en sølvgrå S6 4A Avant, med noe sjakkflaggdekor og VACN i bakruta, nede ved pirterminalen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

a4 var det avant eller ?? sølvgrå evt koksgrå. Bra tråd da:P er super nysgjerrig jeg å :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

avant , var skitten :) dobbelt enderør

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en tur i sentrum og trente, på vei hjem møtte jeg den SU-registrerte Passat 3C sedanen til et relativt nytt medlem i klubben her. Kom fra jernbanestasjonen og kjørte retning Royal Garden.

 

edit: tilhører en Eirik et eller annet, men husker ikke etternavnet. Er i kalenderen for 2009 på september.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, det er meg! ;)

Har vært medlem siden 2006 da, så ikke helt ny ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja! Drev og så etter tråd her inne, men du har vel kun lagt ut bilder av bilen på Bilforumet?

(Har bilde av Passat 3C stasj med Helios i 19" ;))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen bilder der, eneste plassen kan være et par her inne på profilen min. Holder vell at jeg kom med i kalenderen? :P

 

Helios i 19" er en av de penere VW-felgene ja... jeg fikk ikke tak i denne utenom originalt fra Møller, så jeg havnet på en replica av den nye S8-felgen i 19" på vinterhjula. Ble bra det også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke lagt merke til type felg du hadde, så bare det var stort for å være vinterstørrelse ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet hvem som eier den blå 200 20v-avanten (gamlebilen til Bjørn Tore Inderberg) som har stått utenfor vaskesjappa i elgesetergate, rett over bunnpris en stund nå? Står der uten skilt sammen med en Gull\Safranfarget S2 sedan..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en A6 uten emblemer bak , avant med skiltplater fra klubben , kjeller på tillertorget :)

utrolig lite medlemsbiler en ser når en går å kikker etter de. Syntes jeg så de hele tia før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en knallfin Sølvgrå A6 (årsmod 1999-2003?) Sedan på City Cyd idag, med 18" (Eller 19?) RS4-felger, greit senket.. klubbil? Det var Ikke den 2.7 biturboen som går i byen, den er vel mer brun?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet hvem som eier den blå 200 20v-avanten (gamlebilen til Bjørn Tore Inderberg) som har stått utenfor vaskesjappa i elgesetergate, rett over bunnpris en stund nå? Står der uten skilt sammen med en Gull\Safranfarget S2 sedan..

 

200n tilhører Eivind Lillemo, han er medlem her i klubben. "s2" er det en utflyttet stjørdaling som har, han er ikke medlem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har sett en sølvgrå A4 B5 Avant med gult panser?

Ser den stadig vekk, ligner litt på et prosjekt egentlig : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så en rød Audi 80 / S2 etc sedan, rød, ut innherredsveien i gårkveld. AR 72xxx skilt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så en Veldig nedsnødd S2 type perlemorhvit her oppe i skaun i går :P lav med xenon lykter , Tror den prøvde å leke brøyteplog. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så en rød Audi 80 / S2 etc sedan, rød, ut innherredsveien i gårkveld. AR 72xxx skilt?

 

90 Typ89 med RS2-optikk vil jeg tro. :) Medlemsbil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

-I dag morrest grå muligens A4 (senket) med knust høyrebaklykt på godt fart opp klett bakken. Hadde nr skilt plater som var klubben sine hvertfall

 

 

Så denne for en stund siden jeg og.. S4 B5, mest sannsynlig gamlebilen til Cris Slåtendal på forumet. Knust høyrebaklykt, sprukket bakfanger og lettere inntrykt hjulbue venstre side bak. Har vissnok fått litt medfart etter den ble solgt til en kar på melhus..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så denne for en stund siden jeg og.. S4 B5, mest sannsynlig gamlebilen til Cris Slåtendal på forumet. Knust høyrebaklykt, sprukket bakfanger og lettere inntrykt hjulbue venstre side bak. Har vissnok fått litt medfart etter den ble solgt til en kar på melhus..

 

CF-skilter, vare, mørk grå, uten rails?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

90 Typ89 med RS2-optikk vil jeg tro. :) Medlemsbil..

Altså DEEEET fikk jeg ikek helt med meg den dagen på den tiden : rolleyes;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner bilen, skiltnr og den fargen er ikke til å ta feil av ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens spotting: Rød RS4 B5 vare i godt driv, NE16***, venstre fil okstad sørover ;)

Meget pen bil for å si det sånn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en tur ute akkurat for å røre litt kanel rundt i kjølevæsken (...), og passerte en Audi 80/90 som kom fra

Haakon VIIs mot IKEA. Bilen var mørk og hadde angel eyes, og det så nesten ut til å være en cab, men tror og

det var noe dekaler på siden - skulle nesten tro det stod MTM.

 

Ellers var det en US spec A6 borte ved ES tuning, med BP skilt inkl klistrelapp foran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers var det en US spec A6 borte ved ES tuning, med BP skilt inkl klistrelapp foran.

 

Var denne sort? Vet det går en US spec S6 i trondheim, mulig det er den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var sort ja :) Litt vanskelig å si nå som det er mørkt ute og passaten har ikke akkurat ripefrie ruter, men det så ut som det

var kun et utblås bak på bilen, men til gjengjeld noe stylingpotte etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.