Snikk snakk (Østfold) Tråden om biler vin og sang og va du måtte ønske...

Anbefalte innlegg

Sitter her på jobb og kjeder meg og tenkte starte en tråd som handler om alt og ingenting..så får vi se hva som dukker opp her..:)

 

Noen som foresten skal til Sigdal på Autopowertreff 10-11 Jan? Har meldt oss på kjøring der, så gleder oss til det, var kun 45 plasser, så dere som vil kjøre må hive dere runt og booke;)

 

Ellers var jeg og noen venner ute på "sky bar" i Fredrikstad forrige helg, arti plass, har funnet ut at Øl tappe tårn er genialt og ha hjemme, tapp i vei når man vil og hvor mye man vill, og man slipper tomgodset dagen der på, andre som har det?

 

Snart ferdig her på jobb, da er det hjem og ta seg en kald en :) før man skal opp på jobb igjen...:o

 

Noen festligheter ute i østfold her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sky bar har jeg vært på èn gang og det holdt for meg.... Aaaaltfor mye folk for min del iallefall, men utsikten var jo tålig grei da, artig med et utested i høyden også, ala baren i Gothia towers i Gøteborg. Derimot syns jeg BarT var et bedre sted å sitte ute på jeg da, tvers over gata for sky bar, men det er min smak.

 

Tappetårn hadde vært gull det, hadde jeg bare hatt plass til det. Men med tanke på hvor mye øl jeg drikker og at 5 liter bare holder i 30+- dager i "tårnet" hadde det blitt mye bortkasta øl her i gården :D Får heller komme og smake hjemmetappa øl hos deg Frank! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sky Bar går for å være en av de beste utestedene i byen i Fredrikstad.

Selv holder jeg meg mest på Dean Bar, der det er flinke bartendere, lite kø i baren, variert musikk og også variert klientell. 20års grense.

Buddah er også verdt å sjekke ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Buddah har jeg ikke sjekket ut. Din bar er sikkert ok, vært der et par ganger, men husker ikke så mye, hehe. Sitter hjemme tar meg noen øl og spiller poker på nett, noen andre som spiller poker i avdeling østfold?

 

Har ikke tappetårn selv, har lånt det, det duger bare til fest og et par dager til, blir fort tomt, da det er lettere og dra i den krana enn i vann krana, så har revurdert og kjøpe det, holder og låne i ny og ne...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ALLE gutter med respekt for seg selv har eget tappetårn....... Eller hva sier du Knut?

 

Men må nok si meg enig i at det er begrenset i bruk om man ikke skal være kronisk drita hele uka.... hehe

Min 5 liter er ganske flittig brukt til poker kvelder o.l , men 25 literen er det sjeldent blir fylt opp:(

 

hmmmmm........ tror jeg må drikke mer.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, sant det Thomas! Må få tatt en tur på nyåret og få testa "tårnet" :P Blir nok dårlig med tappetårn i stua her er jeg redd. Kanskje jeg får innrede potetkjeller`n og ha pokerbord og tappetårn der, hehe. Hvem trenger vel ståhøyde når man er skeiv til beins!?! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, sant det Thomas! Må få tatt en tur på nyåret og få testa "tårnet" :P Blir nok dårlig med tappetårn i stua her er jeg redd. Kanskje jeg får innrede potetkjeller`n og ha pokerbord og tappetårn der, hehe. Hvem trenger vel ståhøyde når man er skeiv til beins!?! :D

 

Er vel ingen av oss som er spesilet kjent for å trenge full ståhøyde i fylla....... Hehe.... Klart vi får kline til på nyåret med et ØL-Party, må bare få kjøpt inn en ny gassflaske så vi får pressa ut godsakene. Har jo foresten mobilt tappeutstyr til 25liter fat..... Noe som burde være passende for Rudskogen til våren tror du ikke? Litt orden må det jo være:) Hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo foresten mobilt tappeutstyr til 25liter fat..... Noe som burde være passende for Rudskogen til våren tror du ikke? Litt orden må det jo være:) Hehe...

 

Det høres ut som en plan! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det julebord lørdag, ut på byen , tjo ho.., før man tar juleferie over helga ;)

 

Knut, noe framgang i golf prosjektet? Kansje du har tråd? må møtes en dag på nyåret og tittte på våre vakre classikere ;)

 

Noen som har bilhenger til utleie om man skulle trenge, eller vet av noen til salgs, så skrik ut..: vinke :

 

Noen som forresten spiller bedriftsfotball i Fredrikstad området? Røk ut igår i Østfoldcuppen(østfoldhallen), men godt og få trimme lungene litt...nå er det vel og vente til våren før det blir noe særlig med fotball kamper igjen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dessverre ikke kommet så veldig langt med go`bilen enda.. Har fått ribbet så og si helt innvendig, har nytt interiør "på vei" og har demontert det meste utvendig. Sliter litt med front- og bakruta, men de kommer nok ut på et vis de også :P Planen var å få lakkert den innen februar, men det ser mørkt ut.

 

Men vi får møtes en dag på nyåret og kikke litt på bilene ja! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg prøve å ta ut interiørtet av bilen min snart knut??

 

Har nesten ikke rekt å tenke noe på bilen. hehe

Har kjøpt inn litt deler da. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe stress Martin, ta det når du har lyst og tid! Jeg får ikke gjort noe særlig med interiøret på en stund likevel. Jeg vet jo hvor det er hvis jeg plutselig trenger det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal si fra. nærmer seg slutten på leiligheten nå, så da får jeg vel startet med prosjektet mitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DA var nye 16 " alu med piggfrie vinterhjul hjøpt inn til famile passaten, senkefjærer, øyelokk og emblemfri grill på tur..blir fort bedre enn orginalt..noen her i klubben som kjører rc? vi er 3 aktive som kjører nesten hver uke, noen som vil være med så si ifra..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at iallefall brodern og Kim Robin har hver sin rc bil.. Renger med at RC tanksen min ikke har noe å stille opp med i denne sammenhengen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polydrive bits kan brenne i helvete

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en rc bil som omtrente aldri er brukt. Den går litt for bra på små områder. Hehe

Mener å huske at den het Inferno GT

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DA var nye 16 " alu med piggfrie vinterhjul hjøpt inn til famile passaten, senkefjærer, øyelokk og emblemfri grill på tur..blir fort bedre enn orginalt..noen her i klubben som kjører rc? vi er 3 aktive som kjører nesten hver uke, noen som vil være med så si ifra..:)

 

Hvor er det dere pleier å kjøre hen da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DA var nye 16 " alu med piggfrie vinterhjul hjøpt inn til famile passaten, senkefjærer, øyelokk og emblemfri grill på tur..blir fort bedre enn orginalt..noen her i klubben som kjører rc? vi er 3 aktive som kjører nesten hver uke, noen som vil være med så si ifra..:)

 

 

Jeg vet at iallefall brodern og Kim Robin har hver sin rc bil.. Renger med at RC tanksen min ikke har noe å stille opp med i denne sammenhengen :P

 

 

Jeg har en rc bil som omtrente aldri er brukt. Den går litt for bra på små områder. Hehe

Mener å huske at den het Inferno GT

 

Jeg driver med RC :P

 

Nitro Båt ..

 

DSC00092.jpg

DSC00093-1.jpg

DSC00094.jpg

 

1/10 Nitro Bil..

DSC00808.jpg

1/10 Nitro Bil..

DSC00810.jpg

1/8 Buggy

DSC00843.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1/10 Jalla mekk..

DSC00847.jpg

1/8 Nitro Bil..

DSC00850.jpg

 

 

1/10 Nitro Bil...

DSC00853.jpg

1/10 Nitro Bil..

DSC00860.jpg

1/10 Nitro Bil..

DSC00856.jpg

Elektrisk Drifte bil jeg hadde i 2 mnd'r :P

DSC00028.jpg

 

Og på torsdag kjøpte jeg meg brått en ny en gitt :)

 

En slik en, denne var det mye upgrades på da :P men eneste bra bilde jeg fant av en FG 1/5 Onroad bil

fgevo004wt7.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så snæksi ut ole martin :D kanskje vi kunne blitt en gjeng som kjører litt i nærområdet da jo ;) må ha inn litt deler til min før den er kjørbar igjen bare :P er forøvrig en 1.10 team magic g4s mener jeg hehe, litt ny i gamet enda!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så snæksi ut ole martin :D kanskje vi kunne blitt en gjeng som kjører litt i nærområdet da jo ;) må ha inn litt deler til min før den er kjørbar igjen bare :P er forøvrig en 1.10 team magic g4s mener jeg hehe, litt ny i gamet enda!

 

Tror den kan bli artig ja ^^

Men sliter med og finne Audi Karroseri til den tho.. Bare a4 DTM gitt..

Har funnet en S4 sedan og.. men det kosta vel 120 € og det var brukt :|

 

Ser ikke så dum ut din heller da Alexander, aldri hørt om Team Magic før tho.. Hvem har de i Norge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror den kan bli artig ja ^^

Men sliter med og finne Audi Karroseri til den tho.. Bare a4 DTM gitt..

Har funnet en S4 sedan og.. men det kosta vel 120 € og det var brukt :|

 

Ser ikke så dum ut din heller da Alexander, aldri hørt om Team Magic før tho.. Hvem har de i Norge?

 

Bare å skrike ut, sist jeg brukte min var dagen etterjeg styra med flyttet mitt og det var i mars. Så tror jeg trenger å fyre opp motoren snart igjen. Tror kansje jeg trenger en ny kræsjpute te den etter frontflipp men

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg får skru sammen snø leoparden min så jeg kan fyre av litt på dere villkjørere :P

IMG_3448.jpg

 

 

Noen her som er blitt bitt av modellbygge-basillen da? Selv har jeg akkurat begynt på min Tamiya 1/12 Porsche 935 Martini #1 som skal bygges så realistik som mulig. Vet jo at Per Erik er veldig inne i dette, men er det flere?

Porsche_935.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nettopp fått innreda koserommet mitt :D ikke helt ferdig enda, men i god gang ;) Her er det sofa og tv benk selvfølgelig, og 46" samsung 8-serie tv, samsung 5.1 hjemmekino, ps3, white edition Solberg playseat og Logitech G25 ratt og pedaler med H-gir :D

Lurer på hvor jeg skal være deler av jula : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.