Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

ja stussa veldig på senterlokka. gigantiske

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Verdens største hjulkapsler og stålfelger om det ikke er photoshoppa. Ikke vanskelig å se at det er manipulert, heller:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk uten hjerne kjører bil med stjerne.......

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo helt riktig, Imants!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KILOMETERSTAND

04.04.2017

4 118

25.04.2016

4 118

01.06.2007

4 118

08.09.2005

4 118

19.08.2005

4 118

 

Tillitsvekkende :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er jeg (blå Passat) eller eier av Q5 som gjør feil kan helt sikkert diskuteres. Men bare så det er sagt, høyre bakskjerm skal inn til lakkering pga rustflekk fra gammel skade, og 2 små parkeringsbulker. Så var ikke så redd for en skade til i grunn. Men når folk klarer å parkere slik at de opptar 2 plasser på en allerede overfyllt parkeringsplass, så blir jeg litt oppgitt. Den plassen jeg tok var eneste ledige (lurer på hvorfor den var ledig.......... : rolleyes). Så tok bilde av regnr på Q5 for å eventuelt kunne finne eier i etterkant hvis de var borti Passat'n. Fikk eldste sønnen min til å hjelpe til.

 

DSC_0060.jpg

 

DSC_0058.jpg

 

DSC_0059.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel Mercedesen som står på sperrefeltet som er mest feil her, men så lenge man ikke vet om det sto en bil på sperrefeltet med ræva godt utover feltet som Q5'en står i, når den parkerte der, så kan vi vel bare si at det er uavgjort mellom alle tre bilene i bildet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, kan jo hende som du sier. Følte ikke jeg gjorde noe feil jeg da siden Q5'n ikke har noe problem med å komme seg ut. Var flere reserverte plasser, men ville ikke parkerer der (reservert for blodgivere)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende en annen bil stå helt på trynet foran Q5'n. Men det er ingen tvil om at det er endel nordmenn som bare kaster bilene sine fra seg og bare tenker på seg selv.

 

Fin toleranse mellom Q5'n og passat'n din! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner meg om denne parkeringen på jobb forrige dagen.

 

0af75198dee12b99d6ebf94224168858.jpg

 

De sto fysisk borti hverandre. Mistenker at den som parkerte sist ikke merka at det butta..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenk å bruke så mye tid på noe som ble så feil! : haha :

 

mutant-8865-vento-golf-cabrio.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.