Skiltplater og Klistremerker i Nordland:

Anbefalte innlegg

Tor Ness, tlf: 97097070 epost: torness(a)tele2.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tor Ness, tlf: 97097070 epost: torness(a)tele2.no

 

Har prøvd begge deler, uten hell....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte mail til han 21.07, men han kan jo være på ferie. Satser på å få svar etterhvert. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sendt mail for noen måneder siden uten hell..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen andre som kan hjelpe oss med dette? Trenger fortsatt to sett skiltplater, og klistremerker.

 

(Ser forresten ut til å være et problem flere steder)..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med faktisk å ringe istede????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er det nå som har klistermerker og skiltholdere? og er det kommet til nyskilt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tor har skiltplater. Dårlig med klistremerker.

Har til nye skilt også. Ring han du. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tor har skiltplater. Dårlig med klistremerker.

Har til nye skilt også. Ring han du. :)

 

Det skal jeg:) Hor får man merker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakk med Tor. Han er nok mer oppdatert enn meg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg snakket med Tor og han var fri for skiltrammer og merker:( spurte om han kunne bestille inn siden klubben ikke sender direkte ut i følge mail fra hovedstyret..men hørte ikke mer fra han. Er det noen andre lokallag som kan levere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd i 1 års tid å få tak i skiltplater til de nye typen skilt, men det er ikke helt enkelt å bo i nord.. har gitt opp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo.

 

Lenge siden jeg har vert på denne delen av forumet. Jeg har i regi av klubben liggende noen skiltplater for nye skilt og til de skiltene som kom med flagg. Tror ihvertfall det er det jeg har mottatt. Eksakt hvor mange par jeg har liggende husker jeg ikke. 8-10 par av vær ca.

 

Send meg PM ved interesse!

 

Thor Arne Lysfjord!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også legge til at ved hendvendelse angående skiltplater så skriv om det er plexi eller skiltene før dette.

Klistremerker har jeg ikke.

 

Status skiltplater her hos meg:

7 stk plater til Plexi

8 stk til skilt med og uten flagg. (nytype).

 

Sender ut noen skiltplater idag til noen av de som har bestilt. Jobber på havet så dere får ha litt tolmodighet på meg. Sender ut fortløpende.

 

Mvh

Thor Arne!

 

Ps: frakt kostnader dekkes av kjøper.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Da har jeg snart delt ut de siste platene jeg har hatt liggende. Ett par igjen til plexi og ett par igjen til Alu. Gi beskjed.

Har forhørt meg med Fabian i hovedstyret om klistremerker. Så får vi se om vi i nord får tildelt noen igjen.

 

Thor Arne!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Da har jeg snart delt ut de siste platene jeg har hatt liggende. Ett par igjen til plexi og ett par igjen til Alu. Gi beskjed.

Har forhørt meg med Fabian i hovedstyret om klistremerker. Så får vi se om vi i nord får tildelt noen igjen.

 

Thor Arne!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatering:

Jeg har igjen 2 par skiltplater (4stk) til plastskilt.

Har også mottatt en del klistremerker fra hovedstyret som selges for 20,- stk. Disse pengene går til lokallaget i Nordland.

 

Ellers ønsker jeg å se at styret i Nordland lokallag snart kan komme seg på nett og gjøre seg til kjenne for resten. Ikke alle av oss som bor i Bodø, Fauske eller Rognan som kan stille opp på noen lokalagstreff (vist det holdes noen?)

Hva gjør dere på treff? Hva vil styret gjøre for å holde på medlemmer i nordland? Hva slags tanker har dere for sommeren? Blir det noe treff for å prøve å samle medlemmer i Nordland? Tror det er flere som lurer på akkurat dette.

 

Mvh

Thor Arne!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatering:

Jeg har igjen 2 par skiltplater (4stk) til plastskilt.

Har også mottatt en del klistremerker fra hovedstyret som selges for 20,- stk. Disse pengene går til lokallaget i Nordland.

 

Ellers ønsker jeg å se at styret i Nordland lokallag snart kan komme seg på nett og gjøre seg til kjenne for resten. Ikke alle av oss som bor i Bodø, Fauske eller Rognan som kan stille opp på noen lokalagstreff (vist det holdes noen?)

Hva gjør dere på treff? Hva vil styret gjøre for å holde på medlemmer i nordland? Hva slags tanker har dere for sommeren? Blir det noe treff for å prøve å samle medlemmer i Nordland? Tror det er flere som lurer på akkurat dette.

 

Mvh

Thor Arne!

 

Synes du tar opp noen viktige punkter hær. Jeg er en av dem som lurer på hva styret i nordland har i tankene når det gjelder treff og samlinger. Treff og samlinger er gylne muligheter for folket i nordland å bli kjent med hverandre og få vist frem bilene sine.

 

Jeg syns styret i nordland kan vise seg litt mer å kanskje forhøre seg med medlemmene hva de faktisk ønsker. Da tenker jeg ikke nødvendigvis bare på treff og slikt men det kan faktisk hende det er medlemmer som har andre ønsker også.

 

BTW så er jeg interessert i klistremerker du Thor Arne!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Da har jeg snart delt ut de siste platene jeg har hatt liggende. Ett par igjen til plexi og ett par igjen til Alu. Gi beskjed.

Har forhørt meg med Fabian i hovedstyret om klistremerker. Så får vi se om vi i nord får tildelt noen igjen.

 

Thor Arne!

 

Har du klistermerker pr. dags dato?

 

Mats Brekke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatering:

Ellers ønsker jeg å se at styret i Nordland lokallag snart kan komme seg på nett og gjøre seg til kjenne for resten. Ikke alle av oss som bor i Bodø, Fauske eller Rognan som kan stille opp på noen lokalagstreff (vist det holdes noen?)

Hva gjør dere på treff? Hva vil styret gjøre for å holde på medlemmer i nordland? Hva slags tanker har dere for sommeren? Blir det noe treff for å prøve å samle medlemmer i Nordland? Tror det er flere som lurer på akkurat dette.

 

Mvh

Thor Arne!

 

Vil foreslå at du trekker dette ut av denne tråden som omhandler skiltplater og klistremerker.

Har selv vært på forumet flere ganger siden du la ut dette spørsmålet, men så det ikke før i går kveld ved en tilfeldighet.

 

Så må jeg bare få komme med ett lite "slengspark" til dere.. Er jo bare å prøve å få aktiviteter i gang selv også. ;)

Nordland er ett langt fylke, så man må nesten ta litt ansvar for områdene rundt seg selv også...

 

Mange vil at det skal skje noe, men når man prøver å komme med forslag til noe for å "vise oss fram" så er det lite respons.

Ta tråden om 1.mai turen som ett eksempel. Kan ikke akkurat påstå at man har fått noe respons på den turen, selv om man vet at det kommer medlemmer/biler.

 

Klubben har jo vært på Sommertreff nesten vær gang, og da har det heller ikke vært mye "tak" i folk for å få ting på plass. Ender med at det er de samme som gang på gang må stå for frakt, utlegg, organiserig osv..

Så det er desverre en "ukultur" at folk vil at noe skal skje, uten at de må gjøre noe selv for at noe skal skje...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatering:

 

Har per idag ikke flere skiltplater å dele ut.

Har til gjengjeld en god bunke med klistremerker til salgs. 20,- stk. Dette går til lokallagskassen og til bruk i lokallaget.

 

Thor Arne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ennå klistremerker tilgjenelig? er isåfall interisert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kan man få seg merker?

 

Sent from my HTC One X

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med skiltplater og klistremerker for tiden? Skulle hatt et sett av hver :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.